הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שירן ואריאל
החתונה של שירן ואריאל
סתיו 2022
הפוסט של שירן, חברת הקבוצה הסודית:
מקום לאירוע
דואאה
+

התחתנו ב״דואאה״ ב8.11.22, אולם מושלם ברמות, הגן יפייפה ונראה פשוט חלומי !

לגבי האוכל: רמה מאוד מאוד גבוה, מדובר במטבח פתוח למשך שעתיים והאורחים יכלו לקחת כמה סטייקים שהם רק רוצים, ההגשה היא הגשה עצמית אבל הצלחות מצולחתות כבר, תמיד יהיו את הפרמיטיבים שיתלוננו שלא מגישים להם את האוכל,קחו את זה בחשבון.

מנהלת האירוע מטעם האולם: יעל, בן אדם מדהים!! מרגיעה בטירוף, תומכת ועזרה לנו בכל דבר, כם כשהחופה התעכבה בגלל האורחים (עומס מטורף של פקקים) היא ידעה בדיוק מה להגיד לנו כדי להרגיע וניהלה את האירוע בצורה יוצאת דופן.

צילום סטילס
Tom Saimon Photography
+

טוב הוא מופיע כאן הרבה ואין יותר מידי מה להגיד, התמונות שצירפתי חלקם הוא צילם. מעבר לזה שהוא כישרון מהלך הוא גרם לנו להרגיש כל כך כיף ובנוח במהלך הצילומים. והוא הספק הראשון שסגרתי מיד אחרי האולם ובין ההחלטות הטובות שעשית שהייתי הכי בטוחה בהם!!

צילום ועריכת וידאו

אבי ותום חברים אז הכימיה פשוט כיפית וזורמת וזה פשוט שילוב מנצח. אין לנו עדין חומרים אבל השם שלו מופיע כל כך הרבה פעמים שאני סומכת עליו שיצא מדהים

שמלות כלה

 אימלהההה וואוו ווואוו וואוו, היא פשוט לקחה את החלום שלי והפכה אותו למציאות פי מיליון יותר יפה ממה דמיינתי . אין לי מילים כמה אני מודה לה ומעריכה את העבודה המושלמת שלה. יידי זהב. וכל מי שתבחר בה יכולה לישון בראש שקט ולסמוך עליה שהיא תהפוך אותה לנסיכה ליום אחד

חשוב לי להגיד שסגרתי שמלה במקום אחר ואחרי סגרתי עם סבטכ שמלה שניה הבנתי שאין סיכוי בעולם שאני לא תופרת אצלה!! בקיצור זהו חפרתי.

עיצוב שיער

כבר אמרתי שכל הספקים שלי היו מושלמים? אז כן גם היא הייתה מושלמת ברמות, השיער היה נראה פשוט מטורף, לקחתי אותה גם לליווי והיא הייתה מדהימה ונעימה וכיפית והוציאה אותי מושלם. קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על השיער שהיה נראהכל כך קלאסי ויפייפה וטבעי והכל בזכותה.

אז היה לי אירוע מושלם, מודה על כל רגע ועל האנשים המדהימים שהקיפו אותי ומאחלת לכן פשוט להנות מכל רגע, כי כמו שכולם אומרים הזמן טס

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
צילום: Tom Saimon Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דואאה+
דואאה
65 ממליצים
מקום לאירוע
Tom Saimon Photography+
Tom Saimon Photography
48 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
עיצוב שיער