הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אביה וניב
החתונה של אביה וניב
אביב 2023
הפוסט של אביה, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות אבללל לפני הכל, אספר לכן שההורים שלי גרושים והפחד הכי גדול שלי היה הסיטואציה של שניהם הולכים יחד, מלווים אותי וגם נמצאים יחד מתחת לחופה. במהלך החתונה הבנתי כמה טעיתי, שלא הייתי צריכה לחשוש לרגע, שניהם הבינו את גודל האירוע ואת החשיבות והם היו פשוט מושלמים. אני בטוחה שאני לא היחידה שעברה את החששות האלה וחשוב לדבר על זה. אני דיברתי על זה עם שניהם בנפרד כמה חודשים לפני החתונה וגם ממש לפני החתונה כדי להרגיע את עצמי, להבין לאן הסיטואציה הולכת ואני מאוד ממליצה למי שההורים שלה בקשר לא טוב לעשות את זה. זה מוריד המון סטרס וככה גם תוכלו להחליט אם ללכת עם ההורים לחופה או עם בן הזוג ואיך לסדר את האירוע מהבחינה הזאת.

 

התחתנו ב8.5.23 באלה בנס ציונה ואני חייבת להמליץ על הספקים שעשו לנו את החתונה הכי מדהימה שיכולנו לבקש! כולם היו כלכך מקצועיים. כולל דיס המלצה לשמלות כלה..

מבחינת סטטיסטיקה לאירוע הזמנו 430 אנשים והגיעו 270

מקום לאירוע
אלה - בית לאירועים
+

אז נתחיל מהאולם, אולם מהמם!! שופץ כחודש לפני החתונה ועבר עוד כמה שינויים בימים שלפני החתונה, הגענו והכל היה פשוט מושלם! הגן כלכך יפה, ירוק וענק! האולם בפנים היה מושלם!! עיצוב מושלם ועדין של מעצבת הבית של האולם. ישראלה המלכה שהתנהלה מולנו במשך כל התקופה הייתה כלכך סבלנית ומבינה ולואיזה מנהלת האירוע שפשוט תפקדה על הכל, לשניה לא היו לי דאגות. על האוכל של האולם לא מפסיקים לדבר.. לקחנו את מה שנשאר והמשפחה באו אלינו גם יום אחרי כדי לאכול מרוב שהיה מטורף.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

בן ביבס מפיינל דראם, היה אצל כל החברות שלי וכמובןןןן שלקחנו אותו גם, הוא פשוט מטורף! הרחבה הייתה מלאה עד 2 לפנות בוקר בחתונה של יום שני. זרם איתנו על השטויות שלנו והיו לא מעט ועשה הכל בצורה מושלמת כולל להאריך את השיר כניסה לחופה בדיוק כמו שרצינו.

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

אמאלההההה איזה בנאדם מטורף! אני לא אחת שמצטלמת או יודעת בכלל איך וכלכך חששתי אבל כשצריך הוא הכווין אותי וברוב הזמן הכל היה כלכך טבעי! הוא הרגיע אותי במשך כל היום, נשאר איתי אפילו אחרי השעה של ההתחייבות שלנו ולקח אותנו ללוקיישנים משוגעים. מאודד מרוצה!!

איפור

היא הוציאה אותי נסיכה!!! אני מאוד בהירה וכלכך פחדתי לצאת כתומה ושהאיפור יהיה יותר מדי אבל היא הייתה באמת מושלמת, בכיתי כשראיתי את עצמי מרוב התרגשות. לקחתי אותה גם לליווי והמחירים שלה מאוד הוגנים!

*מגנטים ואותיות מוארות - גילי גלעדי אטרקציות מקצועיות לאירועים כלכך כלכך מרוצה!! הגיעו צלמים מושלמים, היו ברחבה והוציאו תמונות מושלמות!! המגנטים מהממים ובדיוק כמו שאני אוהבת, נקיים ולא מצועצעים.


 

הייתה לי חתונה מהחלומות! נהנתי מכל רגע ועל כל מי שרשום פה אני ממש ממליצה!

מלאאא מזל טוב לבנות שעוד לפני!!!קחו הכל באהבה ותהנו מכל רגע, זה עובר ממש הרבה יותר מדי מהר!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אביה
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
752 ממליצים
Dj לחתונה
אלה - בית לאירועים+
אלה - בית לאירועים
573 ממליצים
מקום לאירוע
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור