הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הילית ודורון
החתונה של הילית ודורון
קיץ 2022
הפוסט של הילית, חברת הקבוצה הסודית:

הגיע גם זמני לסכם ולהמליץ ואחרי שכל כך נעזרתי בקבוצה המדהימה הזאת אז מחזירה את חובי לחברה

התחתנו ב6.7.22 ביער עין חמד עם 270 אורחים.

מקום לאירוע
יער עין חמד
+

חיפשנו מקום שירגיש כמה שיותר טבע ובגלל שהחתונה תוכננה ליולי אז היה לי חשוב לעלות לכיוון ירושלים בשביל מזג האוויר וזו הייתה החלטה מדהימה. לא היה חם לשנייה, ואפילו היה קריר. המקום עצמו מדהים, כל האורחים אמרו שהאוכל היה טירוף! כל מה שביקשנו מהם הם זרמו איתנו והיו סופר בסדר.

Dj לחתונה
אור נחום
+

יצא לי להיות לא מעט בחתונות שאור היה הדיג'יי אז ידעתי בדיוק מה אני מקבלת. מהרגע הראשון שפגשנו אותו עפנו עליו, עם האנרגיות המדהימות שלו, הזרימה והמקצועיות. הלכנו עליו בלב שלם והוא אכן הרים לנו את הרחבה וידע לקרוא את הקהל ולייצר מסיבה טירוף.

שמלות כלה

האחת והיחידה. שיר הייתה המקום הראשון שאליו הגעתי לראות שמלות וגם המקום האחרון. היה חיבור מדהים והיא ישר קלטה את הראש שלי ותפרה לי את שמלת החלומות שלי. כל הגעה לסטודיו שלה הייתה חוויה כייפית וכל התהליך מולה היה מדהים. גם את השמלה השנייה עשיתי אצלה. המלצה סופר חמה עליה!

איפור

ל עדי הגעתי אחרי המון המלצות עליה. לרוב אני שונאת שעושים לי איפור מקצועי כי תמיד אני לא יוצאת אני, וחשבתי לאפר את עצמי לחתונה. לבסוף נתתי צ'אנס לאיפור של עדי ופעם ראשונה שאהבתי בטירוף איפור מקצועי. באיפור ניסיון היא הייתה סופר קשובה ולא נרגעה עד שאהבתי לגמרי כל פרט ופרט באיפור. פחות עניין אותה מה היא אוהבת וחושבת, ויותר עניין אותה מה אני אוהבת. בחתונה עצמה היא שיחזרה לחלוטין את האיפור שאהבתי וזכרה את כל השריטות הקטנות שלי. הייתה סופר נעימה וכייפית.

איפור

אני מתולתלת וכרמל היא שם ודבר בעולם המתולתלות. ולא במקרה. היא הגיעה בבוקר ועשתה לנו הכי שמח ואווירת קרנבל. היא התלהבה מהתלתלים אבל ביקשתי ממנה שיער אסוף לחלוטין וחוץ מזה נתתי לה יד חופשית. עשתה לי תסרוקת יפה יותר מכל מה שדמיינתי, שהחזיקה ולא זזה עד הבוקר שלמחרת. לאחותי המתולתלת היא עשתה שיער חצי פזור ועשתה לה תלתלים הורסים!

צילום סטילס

אין מילים. הוא היה הצלם בחתונה של חברה עוד בתקופה שהייתי רווקה, וכבר שם ידעתי שכשאתחתן הוא יהיה הצלם (או במילים אחרות, בחרתי את הצלם לחתונה לפני שבחרתי את החתן). הוא אחד האנשים הכי מקסימים שיצא לי לפגוש, כל כך כייפי, מצחיק, נעים ואדיב (גם כלפי האורחים!). וזה עוד לפני שדיברתי על המקצועיות שלו – התמונות שלו פשוט טירוף! לא יכלתי להפסיק להסתכל שוב ושוב על התמונות שצילם. ממליצה עליו ברמות על!

צילום ועריכת וידאו

הומלץ על ידי ג'וזף ואמנם עדיין לא קיבלנו את הסרטים אבל הוא היה מקסים וקליל ולגמרי הורגש שהוא עושה את העבודה מכל הלב!

 

אטרקציות

וכל מילה נוספת מיותרת.....קיבלנו את גיא המהמם שהיה מדהים. מעבר לזה שהוא הוציא תמונות טירוף (לגמרי כמו צלם סטילס נוסף), הוא היה מקסים ממש עם האורחים ושמענו הרבה אחרי החתונה איזה צלם מגנטים מדהים היה לנו. לגמרי המלצה חמה.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אז עד שבועיים לפני החתונה לא הבנתי את הצורך במנהלת אירוע. ואז ברגע האחרון קלטתי כמה משימות יש להורים/אחים/אחיות ביום האירוע. וגם הבנתי שאני עצמי לא אהיה שם בשביל לשים לב ולדאוג לכל הדברים שהיו לי כל כך חשובים. המליצו לנו על בר שידלו ובנס היא הייתה פנויה. מהשיחה הראשונה היא הצליחה כל כך להרגיע אותי והרגשתי שאני כבר לגמרי יכולה לשחרר ושיש מי שדואגת להכל. היא חשבה אפילו על פרטים שאני לא הייתי חושבת עליהם. ביום האירוע היא דאגה ממש ממש להכל, לפרטים הכי קטנים והכי גדולים. באה עם חולצה כתומה ככה שכולם ידעו למצוא ולזהות אותה בקלות – ואפילו בני משפחה/חברים שהיו צריכים משהו ניגשו אליה וקיבלו ישר מענה. היא נתנה לי כל כך הרבה נחת ורוגע ביום הזה ובזכותה הייתי פנויה נטו להנות. ממליצה בטירוף!

רב לחתונה

 דוד הריסון. מדהיםםםםם! גם אנחנו וגם האורחים עפו עליו ממש. הוא עשה לנו חופה מהממת ומדויקת ממש כמו שרצינו. הוא גם טיפל לנו בכל התהליך מול הרבנות וכל התהליך מולו היה סופר קליל ועם מינימום ענייני דת. פשוט אדם מקסים!

 

*בר קוקטיילים – פרוט אנד צ'ירס. קיבלנו כמה הצעות מחיר לבר קוקטיילים והם נתנו את המחיר הכי הוגן ובנוסף נראו לנו גם הכי טוב. הלכנו לערב טעימות נטו לקוקטיילים ובחרנו את הסוגים שהכי אהבנו, היה לנו קשה לבחור (הכל היה טעים...) אז פינקו אותנו בקוקטייל נוסף במתנה. הם היו הדבר שדיברו עליו הכי הרבה אחרי החתונה! הם הרימו עמדה מהממת (שמתי בתמונות) והאורחים כל כך עפו על הקוקטיילים שלא הייתה לצוות שניה לנוח. לקחנו אותם לכל הערב ולא רק לקבלת פנים וזו ההחלטה הכי טובה שעשינו – האורחים היו בטוחים שהם יתקפלו אחרי הקבלת פנים וכשראו שהם ממשיכים לשאר הערב התלהבו ממש. הם באמת לא נחו לדקה וכמעט בכל התמונות מהחתונה רואים אנשים עם קוקטייל ביד. בעיניי אם להשקיע באטרקציה – אז זה.

*התארגנות – התארגנתי בבית שלנו ברחובות. החתן עזב את הבית 3 ימים לפני החתונה והמלוות החליפו אותו..... היה לי כל כך כייף ההתארגנות בבית. ערב לפני המלוות ואני קישטנו את כל הבית בפרחים והייתה אווירה קסומה. הכל היה כל כך רגוע והייתי במקום הנוח שלי בלי שום לחץ. אם יש אופציה להתארגן בבית – ממש ממליצה. וגם את הסשן הראשון של התמונות עשינו בגינה ובכלל היה מקסים.

ניסיתי ממש לתמצת אבל אם יש לכן שאלות הכי מוזמנות לכתוב לי ואשמח לעזור. מזל טוב לכולן!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
איפור
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רב לחתונה