הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאור ועזרא
החתונה של ליאור ועזרא
קיץ 2022
הפוסט של ליאור, חברת הקבוצה הסודית:

אז אחרי שהקבוצה המושלמת הזאת עזרה לי בלי סוף, תורי להחזיר בפוסט המלצות!

לפני שאני מתחילה חשוב לי להגיד שאני ממליצה בפוסט הזה אך ורק למי שמגיעה לו המלצה. לדעתי זה מאוד חשוב שאם אתן מרגישות שספק מסויים לא היה גרוע, אך גם לא היה מדהים לא צריך לתת דיס המלצה, אך גם לא צריך להמליץ עליו. אני מאוד הסתמכתי על ההמלצות בקבוצה מכיוון שרוב החברות הקרובות שלי רווקות וזה חשוב להיות כנות.

אז להמלצות... התחתנו ב12.8, ט"ו באב בחתונת שישי צהריים. בפועל התחתנו ב17.6 בקפריסין ועשינו טקס אלטרנטיבי. הזמנו 202 אנשים, אישרו 174 והגיעו 165 (כיוונו לכ-150) מאוד רצינו חתונה קטנה ואינטימית. האווירה הייתה מדהימה וזה הרגיש מדהים שרק הקרובים אלינו נמצאים. מי ששוקלת חתונה קטנה-מומלץ בחום!

מקום לאירוע
בית השמחות
+

המקום והאגדה! ההמלצה הכי הכי הכי חמה שלי-וואוו וואוו וואוו! אנשים לא הפסיקו להחמיא על האוכל המטורף במקום, אבל מעבר לזה האווירה חשמל! כל הצוות כולל כולם אלו אנשים שקמים בבוקר אך ורק כדי לשמח אנשים אחרים. הכל החל אצל נועה המושלמת שהיינו אמורים לסגור באוקטובר. בגלל אילוצים משפחתיים נאלצנו להזיז את התאריך מספר פעמים עד שסגרנו על אוגוסט. נועה המדהימה הייתה שם לאורך כל הדרך המייגעת. אמרי, מנהל הארוע האגדי שהיה קשוה, מכיל ונעים. הצוות מטורף, האווירה מדהימה והאוכל פסיכי. בנוסף שדרגנו דרך "ברדאק" לבר קוקטיילים. לא הפסיקו להחמיא לנו עליו. לדעתי מאוד מוסיף לאווירת שישי צהריים וממליצה בחום. את העיצוב שידרגנו (בתקציב מוגדר מראש) אצל שני זוסמן המדהימה-מרוצים מאוד!

ההמלצה הזו על בית השמחות היא ההמלצה הכי חמה שלי כי אני מרגישה שלחתונה היה אופי אחר לגמרי אם היינו סוגרים במקום אחר ואני מאושרת שבחרתי בהם והם בחרו בי

Dj לחתונה
אליטה | ELITA
+

גיא הוס מאליטה. לגיא הגעתי בזכות המלצות רבות בקבוצה-ובצדק. גיא הבין אותנו מהרגע הראשון. סגרנו עם גיא במקום ומשם הכל פשוט זרם טוב. מעבר לזה שהבין אותנו ואת הטעם שלנו הוא פגע בול בזמן הארוע, אם בקבלת פנים ואם במסיבה. הוא פשוט ידע לקרוא את הקהל ואת האווירה בכל רגע מה שנתן לנו להיות רגועים לגמרי! לא נתן לאנשים לנוח לרגע ברמה שהאווירה הייתה כל כך מטורפת שמשם המשכנו לאפטר

צילום סטילס
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
+

לירין הגעתי מהמלצות של מספר חברות ומהמלצות בקבוצה. במהלך הארוע אני קראתי לירין המרגיע הלאומי. הוא באמת כזה. חלק קטן בשמלה נקרע לי בזמן ההתארגנות (באותו רגע זו הייתה היסטריה טוטאלית) והוא איפס אותי תוך שנייה. היה עיכוב של כחצי שעה (מה שבשישי צהריים מאוד מהותי) והוא ידע להרגיע ולתכנן את הזמנים במדוייק. עכשיו לחלק החשוב- צלם בחסד עליון! איזה תמונות איזה כיף היה להסתכל! אני ועזרא (בעלי) לא אוהבים להצטלם והוא נתן להכל להרגיש כל כך טבעי וכיף.

תכשיטים ואקססוריז

דנה המושלמת ליוותה אותי לאורך כל הדרך. רציתי להתאים את התכשיטים לשמלה אז היא דיברה עם המעצב, סידרה הכל כדי שיתאים לי בצורה הטובה ביותר ובדקה כל רגע שאני מרוצה. אגיד שאני מוכרת סיכות לשיער וצמיד למי שמעוניינת.

אטרקציות
sweet shira
+

מתוקים ליום ההתארגנוחת- שלמות! חפרתי לשירה בלי הפסקה שתסכים לקבל אותי למרות שהיא עברה דירה בדיוק באותו שבוע ואחרי הרבה הצקות מצידי היא הסכימה. קינוחים שלמות וניראות שלמות. מומלצת בחום.

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

בהתחלה קנינו לעזרא את החליפה בבאר שבע במקום אחר. קיבלנו אותה לאחר תיקונים 3 ימים לפני החתונה ונבהלנו! חרדה טוטאלית. רצנו לדורון אשכנזי בדיזינגוף ולאחר שראינו 3 לוקים מהממים הבנו שהגענו למקום הנכון. בגלל שהתחתנו בשישי צהריים היה חשוב לנו שהחליפה תהיה קלילה וכיפית. המכנסיים והחולצה מבד פשתן, נעימים ויפיפיים.

איפור

ליפעת גם כן הגעתי דרך המלצות מחברות ואני ממליצה בחום! יפעת הכי מקצועית שיש, תקתקנית, מרגיעה וממש מתפקדת כמו מלווה. הרגשתי שיפעת הבינה אותי מהרגע הראשון והייתי פשוט מרוצה. הרגשתי באמת הכי יפה בעולם. הלוק הראשון-שיער מוברש. לוק שני-אסוף. בגלל שהחתונה הייתה בשישי צהריים והחופה הייתה בחוץ (ואני מתולתלת!) לקחתי ליווי ואני ממליצה בחום.

איפור

מהממת כזאת! עשתה לי אווירה מדהימה מהבוקר. הוציאה את המלוות שלי הכי מרוצות בעולם. ברור לי לגמרי שאחזור אליה.

*לוק שני- אוברול מ-Aimee. בעיקרון את האוברול קניתי לחתונה בקפריסין אבל מאושרת שלקחתי גם לחתונה. ממש ממליצה לוק שני כי אין כמו להרגיש נוח בזמן הריקודים. גרם לי להנות הרבה יותר.


 

מתנות למלוות- קניתי כוסות שמפניה, נעלי בית וכיסוי עיניים besties gift box. הגיעו חבילות יפייפיות, מפנקות וכיפיות בדיוק כמו שציפיתי.

מקום התארגנות-דירה בתל אביב Emilia TLV-דיס בפרטי

זהו! לא מאמינה שהגיע הרגע שצריך לסיים. היה לי כל כך כיף. כן הייתי משנה דברים מסויימים ואם אתן מרגישות את זה-זה בסדר!! לאף אחת אין חתונה מושלמת, מה שחשוב זה להנות מהדרך ומהתוצאה. אל תשכחו שבסוף זה ארוע של יום שעולה כמויות כסף לא הגיוניות. אם לא תהנו זה לא שווה את זה! הייתי בדאון לא נורמלי שבוע אחרי מרוב שנהננו. האנשים שאני הכי אוהבת בעולם עטפו אותי, הרגשתי קסומה וסיימתי את הארוע מאושרת.

ולסיום-תודה לקבוצה האדירה הזו שעזרה לי כל כך הרבה- אם בהיבט ההמלצות ואם בהיבט הנפשי. אתן מדהימות ואני מאחלת לכולן שפע של אהבה ואושר

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
צילום: ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
בית השמחות+
בית השמחות
114 ממליצים
מקום לאירוע
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
sweet shira+
sweet shira
34 ממליצים
אטרקציות
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography+
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
577 ממליצים
צילום סטילס
אליטה | ELITA+
אליטה | ELITA
39 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
תכשיטים ואקססוריז
אטרקציות
לחתן
איפור
איפור