הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
קורל וערן
החתונה של קורל וערן
אביב 2022
הפוסט של קורל, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב6.5.22 חתונת שישי צהריים עם 260 אורחים ואנחנו ממליצים בחום על כל הספקים שלנו!

מקום לאירוע
אקו | eco מתחם אירועים
+

אקו הייתה הבחירה הראשונה שלנו לאירוע. הצוות מדהים, כל מי שדיברנו איתו היה נעים ואכפתי וגם המחיר היה אטרקטיבי במיוחד (מציינת גם שהתחתנו באיסור חיתון). המקום עצמו מהמם ברמות! יש גם גן (שבו היו הקבלת פנים והחופה) וגם אולם (שבו היו האוכל והריקודים). אין מישהו שלא אמר כמה האוכל טעים, כמה המקום יפה וגם במהלך האירוע פתחו את האולם כך שהרחבת ריקודים גדלה (יש קיר זכוכיות שנפתח ומגדיל את האולם לאזור החיצוני של הקבלת פנים). ממליצה במיוחד להתחתן שם בשישי צהריים שאפשר לראות את היופי של המקום.

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

ידין הוא חבר של חבר שבמהירות נהיה גם חבר שלנו. הוא איש מדהים, פצצת אנרגיה שמאוהב במה שהוא עושה ואת כל העבודה שלו הוא עשה עם חיוך ובמקצועיות רבה. היה כיף איתו ברמות משלב הארגונים, בצילומים שלפני החתונה ובמהלך החתונה. המשפחות של שנינו עפו עליו והיה פשוט כיף! התמונות יצאו מדהימות ואין אחד שלא מתלהב מהן. ידין גם פינק אותנו בתמונות פולארויד מהממות

צילום ועריכת וידאו
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
+

לאדם הגענו אחרי שבדקנו הרבה צלמי וידאו ואיך שראינו את העבודות שלו התאהבנו. אדם הוא איש נעים, רגוע ומרגיע והכל התנהל מולו בצורה מעולה. במהלך האירוע בקושי הרגשנו אותו ובסוף הסרטון היילייטס וסרט החתונה הארוך יצאו מדהים! ממליצה ממש לקחת צלם וידאו כי כיף לצפות אחר כך בסרט ולהרגיש שוב ביום החתונה.

שמלות כלה
כלה קלה
+

דעתי מראש שאני מחפשת שמלה אחת לכל האירוע ובמחיר שפוי. הייתי בכמה מקומות עד שהגעתי לכלה קלה בקיסריה ומדדתי שם כמה שמלות שממש אהבתי! בסוף קניתי את השמלה שלי שהייתה מושלמת, נוחה ובדיוק מה שחיפשתי!

*השמלה שלי למכירה למי שמעוניינת, כמובן אחרי ניקוי יבש (לפרטים בפרטי).

תופרת- בהמלצת כלה קלה, הלכתי לתופרת אסתר בת"א שהצרה וסידרה לי את השמלה במחיר שפוי ובמקצועיות רבה!

Dj לחתונה

מהרגע ששנינו פגשנו את שירה הייתה אהבה ממבט ראשון והיא הייתה כל מה שחיפשנו בדי ג'יי! ידענו שאנחנו מחפשים די ג'יי מיוחד, שונה, שלא שם את כל הלהיטים משנת 2008 ויזרום איתנו. שירה היא די ג'יית של פסטיבלים ומסיבות וכבר שמענו אותה בכמה מסיבות שהיינו בהן לכן היה די ברור שהיא תהיה איתנו בחתונה והיא קלעה בול לסגנון המוזיקלי שחיפשנו. היא מיוחדת, מנגנת מוסיקה שכולם מכירים אבל עם טוויסטים משלה והשאירה את כולם על הרחבה- רוקדים ונהנים!

אטרקציות

ממליצה בחום על שוויצריה הפקות- כל התיאום מולם היה נוח והצלם ביום החתונה היה ממש כמו צלם סטילס נוסף! המגנטים יצאו באיכות מעולה והתמונות מהממות. בנוסף גם פינקו אותנו במגנטים גדולים ובלוק עץ גדול.

איפור
צליל פלקס
+

צליל מוכשרת בטירוף ועושה את העבודה שלה עם כל הלב! היא מקצועית, חייכנית, עושה גם איפור וגם שיער (שזה היה יתרון משמעותי מבחינתי) ולא יקרה בכלל! היא בין הספקים שסגרתי ישר ובלב שלם. הכל התנהל מולה בצורה נעימה וברוגע, נעשתה גם פגישת איפור ושיער ניסיון וביום החתונה עצמו (שהתחלנו בשעה 5:30) היא זרמה עם השינויים שרציתי ויצא מושלם! לא הפסיקו להחמיא לי על האיפור והשיער והם נשארו עליי לאורך כל החתונה בצורה מושלמת.

קייטרינג ושירותי בר

הוספנו לקבלת פנים רכב קוקטיילים (חיפושית לבנה) שהוסיף ממש לאירוע! שנינו חובבי אלכוהול וקוקטיילים באופן ספציפי ולכן ידענו שנרצה להוסיף רכב קוקטיילים שישדרג את הקבלת פנים, וכך היה!

*מקום התארגנות- דירת Airbnb בפרדס חנה Magical & relaxing farm house*

קודם כל ממליצה בחום לכל הכלות של חתונות שישי צהריים להתארגן קרוב לאולם כדי לחסוך זמן בבוקר של החתונה (שגם ככה לחוץ). הדירה מהממת, מוארת, עם חצר גדולה, שני חדרי שינה, מטבח מאובזר, מקום להתארגנות ומרחב לכל הספקים והחברות (לא היה צפוף בכלל). מירב (בעלת הדירה) מקסימה ממש, עזרה בכל מה שהיה צריך וגם הביאה לנו בקבוק יין מתנה. אחרי החתונה חזרנו גם לדירה הזו וישנו בה לילה ביחד.

*טקס החופה*

בחרנו לעשות טקס חופה אלטרנטיבי שבו האחיות שלנו חיתנו אותנו והיה מרגש, מיוחד ועוצמתי ממש. כתבנו ביחד עם האחיות את טקס החופה, היו ברכות שלהן וברכות שלנו אחד לשנייה ואנחנו שמחים על כך בטירוף. ממליצה ממש (למי שלא חושבת להתחתן ברבנות) ליצור טקס חופה משלכם, שהוא מותאם לכם ומייצג אתכם. בין הבחירות הטובות שעשינו לקראת החתונה.

*מסיבת רווקים רווקות*

ידענו מראש שאנחנו רוצים לעשות מסיבת רווקים רווקות ביחד. הזמנו את כל החברים שלנו לשישי-שבת בים, עם קנטה, אוכל, ריקודים וטקס שבו החברים ואנחנו בירכנו. היה כיף ברמות ואני חייבת להמליץ על *די-ג'יי מאור מזרחי* שהרים לנו והפך את המסיבה למטורפת! Maor Mizrahi

מזל טוב לכל המתחתנות ותהנו מהאירוע הזה- הוא מדהים!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קורל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קורל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קורל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קורל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קורל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קורל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קורל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קורל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של קורל
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video+
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
62 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
120 ממליצים
צילום סטילס
אקו | eco מתחם אירועים+
אקו | eco מתחם אירועים
358 ממליצים
מקום לאירוע
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
צליל פלקס+
צליל פלקס
29 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
Dj לחתונה
אטרקציות
איפור
קייטרינג ושירותי בר