הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר ושני
החתונה של ספיר ושני
קיץ 2022
הפוסט של ספיר, חברת הקבוצה הסודית:

אז בשעה טובה סוף סוף הגיעה גם זמני

התחתנו ב22.6 במערה בבית גוברין, מקום הורססס שיחסית שמר על הנוף הטבעי של המערה.

ללא ספק כל ספק שסגרתי קיבלתי עליהם יםםםםם מחמאות אז איפה אם לא פה לתת להם את הקרדיט שמגיעה להם.

שמלות כלה
אלי שטרית | שמלות כלה
+

אלי הוא מעצב בחסד ונשמה מהלכת! סגרתי אצלו בהתחלה שתי עליונות וחצאית אחת. שבוע לפני שהייתי אמורה לאסוף ממנו את הבגדים, שלחתי לו הודעה מה הסיכוי שהוא עושה לי מכנסיים. אלי והתופרת שלו (המהממת) תפרו לי מכנסיים וביום שבאתי לאסוף את הבגדים עשינו את כל התיקונים ותוך כדי המתנה לקח אותי לסיים לעשות סידורים לחתונה. באמת שהוא פשוט מושלם והכי ממליצה עליו בעולם!!

איפור

אחת הנשים המקסימות עשתה לי לגמרי את היום, הבינה אותי בדיוק ועשתה אותי כמו נסיכה. אפילו בעלי שלא אוהב שאני מתאפרת אמר לי שהיא איפרה אותי כל כך יפה עד כדי כך שחזרתי לגיל 16 (חחחחחחח). צליל עשתה לי ליווי ולא רק שסידרה אותי ועשתה לי תסרוקת שנייה גם לחברות שלי שליוו אותי היא סידרה את השיער ואת האיפור. באמת מדהימה!

 

קייטרינג ושירותי בר

חברה שעובדת באופן קבוע עם המערה וממש ממליצה לבנות שסוגרות שמה לסגור גם את הבר לא הפסקתי לקבל המוןןןן מחמאות על הקוקטיילים.

צילום סטילס

אורן והצוות שלו היו פשוט מעולים!! ידעו לתפוס את הרגעים הכי אותנטיים ואמיתיים שיש. אורן ידע בדיוק מה להגיד לנו ואיך להרגיע אותנו ולהצחיק אותנו כדי לתפוס את הרגעים הקסומים. והתמונות יצאו לא פחות ממדהימות כמו אורן והצוות שלו.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלי שטרית | שמלות כלה+
אלי שטרית | שמלות כלה
109 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
איפור
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס