הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר וניר
החתונה של שיר וניר
קיץ 2022
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

אז אחרי שעברו חודשיים מהחתונה, הגיע הזמן לפרגן לכל הספקים המדהימים שלקחו חלק ביום המיוחד שלנו 

התחתנו ב21.06.2022 באולם "לוקא" שבמשמר השרון.

מקום לאירוע

ואוו, ואוו, ועוד פעם ואוו. מהרגע הראשון שהגענו לאולם ישר ידענו שזה יהיה האולם שנתחתן בו. זה מתחיל בזה שזה אחד האולמות היותר יפים שראינו, מהגן היפה בחוץ, לחופה המוגבהת שמוקפת צמחיה, לחדר יין ולאולם עצמו שהוא כלכך אלגנטי ויפה. כבר מהפגישה הראשונה עם האולם מרגישים את המקצועיות הלא מתפשרת ואת הסטנדרטים הגבוהים מאוד שהם מציבים לעצמם. אציין שלא לקחנו מנהל אירוע חיצוני, כי פשוט לא הרגשנו צורך. אורי, המנהל אירוע שלנו, היה כלכך קשוב, איכפתי ומקצועי. לקחנו עמדת קוקטיילים שהוצבה בכניסה לאירוע, ככה שאף אחד לא יפספס. קיבלנו הרבה מחמאות עליהם. בנוסף, לקחנו גם "אפטר פארטי" של בורקסים שגרף אינספור מחמאות. אבל יותר מהכל, גולת הכותרת של האולם - האוכל. האוכל היה פשוט מדהים. גם אנחנו חווינו את זה בטעימות, אבל גם האורחים פשוט לא הפסיקו להחמיא! גם היום, חודשיים אחרי, אנשים עוד מדברים על כמה היה טעים.

צילום סטילס
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
+

את ירין בחרתי דרך המלצות פה בקבוצה. בכל ההמלצות, ללא יוצא מן הכלל, שיבחו את ירין ואת כמה שהוא משרה אווירה טובה ונינוחה גם למי שלא רגיל להצטלם. ובתור זוג שלא רגיל להצטלם, הוא גרם לנו להרגיש הכי טבעי ונוח בעולם! בנוסף, ואת זה ניתן לראות בתמונות שמדברות בעד עצמן - את הכשרון הפשוט מטורף שלו. ירין פשוט יודע לתפוס את הרגעים הללו שכלכך קל לפספס, את הרגעים האוטנתיים והאמיתיים. הזוויות, האיכות והצבעים- פשוט מדהים. ללא ספק, לא יכולנו לבחור צלם יותר טוב לחתונה שלנו. ובאמת אין צורך לדבר עוד הרבה, אלא פשוט לתת לתמונות לדבר בעד עצמן  Yarin Taranos. בנוסף, אני חייבת לשבח גם את אנדרו, צלם הווידיאו שעובד עם ירין. עוד לא קיבלנו את הסרטים (באשמתנו אגב שבחרנו שירים רק היום), אבל הוא היה מקסים, מצחיק ורגוע והשרה אווירה טובה לאורך כל היום.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

איתי יצחקי - אל איתי הגענו דרך הלוקא (שעבדו בזמנו עם אטיסוטו). ביום שהיינו אמורים להיפגש עם איתי במשרדים של אטיסוטו, אשתו חלתה בקורונה והוא נאלץ להיכנס לבידוד. החלטנו שלא לוותר על הפגישה וקיימנו אותה בזום. למרבה ההפתעה, מה-30 שניות הראשונות בשיחה התאהבנו באיתי ובאישיות שלנו! לא היה לנו ספק שהוא הולך לעשות לנו אירוע מדהים - וכך היה. איתי היה קשוב לאורך כל הדרך, נתן המלצות איפה שצריך וזרם איתנו איפה שרצינו. הוא ללא ספק הרים את הרחבה והשאיר את האירוע חי ובועט עד הסוף! נציין שמרוב שהיה שמח הגיע שלב שאנחנו אמרנו לו דיי והוא זה שרצה להמשיך!

שמלות כלה
אלי שטרית | שמלות כלה
+

ואווווווו אחד גדול!!!!!! אלי שטרית הוא לא פחות מאומן. אל אלי הגעתי דרך המלצה של חברה שהתחתנה שבועיים לפני. על אף המרחק הקצר בין החתונות היא לא פחדה להמליץ לי עליו, כי אצל אלי יש שמלה אחת מכל שמלה. זה היופי אצלו. כל אחת היא יפה ומיוחדת - וכך גם זה מרגיש אצלו. מהשניה הראשונה שנכנסתי לסטודיו של אלי, התאהבתי. לא רק בשמלות, אלא גם בו. בניגוד לכלכך הרבה מקומות שראיתי לפני, כולל המעצבות הגדולות והידועות, התחושה אצל אלי היא לא שאת "עוד אחת", אלא את אחת ויחידה. אלי כלכך אוהב את מה שהוא עושה, וכלכך אכפת לו. לאורך כל התהליך עבדנו יחד, כשבכל שלב היה לו חשוב שאני אהיה הכי מרוצה ומאושרת בעולם. אלי הוא פשוט בן אדם מוכשר ואוהב שפשוט שמח לעשות את מה שהוא אוהב. אני ממליצה לכל אחת ללכת אליו, אתן לא תתחרטו על זה. לא לכל מקום את מגיעה ויוצאת בחיבוק. רק כדי להסביר כמה אכפת לאלי, אספר שלכל אורך הדרך הוא ליווה אותי - התכתב איתי בזמן בחירת הנעל כדי לוודא שתתאים לשמלה, חשב יחד איתי מה יהיה הכי יפה בשיער, הביא לי את העגילים שענדתי ביום החתונה, והכל כדי שאהיה לא פחות ממושלמת. אלי הוא ללא ספק הספק, האיש והלב הכי טוב שבחרתי ליום החתונה (חוץ מבעלי כמובן :))

התארגנות וליל כלולות

התארגנתי במלון "איילנד" בנתניה. החדר עצמו היה יפהפה ומרווח, והכיל שני חדרי שינה. צריך לקחת בחשבון שכדי לקבל מראות וכיסאות גבוהים יש לקחת "חבילת כלה" שכוללת תוספת תשלום.

איפור

אחד הספקים שהיה לי קשה יותר לסגור הייתה מאפרת ומעצבת שיער. בניגוד לספקים האחרים, הרגשתי שיש כלכך הרבה, ואין מי שמקבלת את רוב המחמאות פה בקבוצה. אבל, מהרגע הראשון שדיברתי עם דקלה בטלפון (שיחה של 30 דקות!) התאהבתי. מעבר למקצועיות של דקלה, שעשתה אותי לא פחות ממושלמת, היא אחד האנשים היותר מדהימים שפגשתי. דקלה הביאה איתה כלכך הרבה שמחה, אור וקלילות ליום ההתארגנות. היא השרתה אווירה רגועה ומצחיקה ודאגה בכל רגע נתון שיהיה לי טוב וארגיש בנוח. דקלה היא ללא ספק אחד הספקים הכי טובים שלקחתי ביום החתונה! אז לכל מי שמתלבטת כמו שאני התלבטתי, ללא ספק היא הבחירה המושלמת!!!

אטרקציות

צלם מגנטים מדהים! ניר הוא ללא ספק עוד צלם סטילס בחתונה! התמונות של ניר היו מדהימות וברמה שלא היית מנחש שלקחו אותו כ"צלם מגנטים". מעבר לכישרון, הוא היה גם איש מקסים. היה לנו פשוט כיף להעביר איתו את האירוע וכל מי שקיבל את המגנטים היה מאושר מהתמונות! לחלוטין נמליץ עליו לכל מי שיחפש צלם מגנטים

רב לחתונה

הגענו לאריה דרך הרבה המלצות. למי שמחפש חופה קלילה, שמתמקדת בזוג ופחות בחלק הדתי של החופה, הוא ללא ספק הבחירה הטובה ביותר! הוא עשה לנו חופה מצחיקה ומרגשת ובה סיפר את כל סיפור ההיכרות שלנו והחיים שלנו עד ליום החתונה.

אסכם ואומר, שהטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לכל מי שעוד לא התחתנה - תהנו מהרגע! מדובר ביום חד פעמי, שלא חוזר, וצריך פשוט לשחרר ולהינות ממנו 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
צילום: ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
אלי שטרית | שמלות כלה+
אלי שטרית | שמלות כלה
109 ממליצים
שמלות כלה
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography+
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
577 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
שמלות כלה
התארגנות וליל כלולות
איפור
אטרקציות
רב לחתונה