הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דר ישעיהו
החתונה של דר ישעיהו
קיץ 2023
הפוסט של דר, חברת הקבוצה הסודית:

היי אהובות

התלבטתי הרבה אם לפרסם את פוסט ההמלצות או לא.. רציתי שזה יהיה רגיש ומותאם ובזמן הנכון, אבל אני רואה שיש לא מעט בנות שנאלצו לדחות את החתונה וצריכות לחפש ספקים מחדש, ויש מאורסות חדשות שצריכות אסקפיזם, אז אולי זה יכול לעזור

אז פוסט המלצות…

התחתנו לפני כמה חודשים (כלומר לפני המצב) וכדי לזקק את המידע הרלוונטי אני אכתוב רק על הספקים שבאמת באמת היינו מרוצים מהם

Dj לחתונה
עומר אוסדון
+

עוד לפני שהתארסתי לא היה לי ספק שעומר יהיה הדיג׳יי בחתונה שלי. עומר פשוט מטורף! יודע לקרוא את הקהל ולהרים את המסיבה ברמות ובו בזמן גם זורם ויודע לשלב בקשות וסגנונות שונים. גם אני וגם בעלולי אוהבים ממש לרקוד והמוזיקה בחתונות זה אחד הדברים שהכי חשובים לנו והבחירה בעומר הייתה ממש קלה. לא היה שיר אחד שלא היה בול. קיבלנו מלא מחמאות וחברות שכבר רצו לסגור (וסגרו) את עומר בעקבות החתונה שלנו ואני לגמרי מבינה למה. 

*גילוי נאות - עומר חבר ילדות של בעלי, אבל למען האמת אני בחרתי את עומר בגלל שהיינו בהרבה מסיבות שלו ומאוד נהניתי מהמוזיקה שלו ולא בגלל הקשר 

צילום סטילס
Tom Saimon Photography
+

האחד והיחיד, מדהים, מקצועי, הנחה אותנו איך להצטלם (שבהחלט היינו צריכים) והיה זורם ומרים ובאמת שאין מה להגיד כי הוא מאוד מאוד ידוע בקבוצה הזאת

איפור
זיו אופק איפור שיער
+

זיו הייתה הספק הראשון שפגשתי ביום החתונה ועשתה סיפתח מהמם, האנרגיות וההרמות שלה גרמו לי להתחיל להתרגש ולהנות ולהרגיש הכי הכי. הסגנון של זיו הוא איפור עדין שגורם לך לזהור וזה היה בדיוק מה שרציתי - מצד אחד להרגיש מיוחדת ושונה מהאיפור היומיומי שלי (כי אני כן מתאפרת קצת), ומצד שני להיראות כמו שאני ושזה לא יהיה יותר מידי. זיו קלעה בול וגרמה לי להרגיש מהממת ויפה בכל תמונה ובו בזמן נראיתי לי כמו עצמי. לקחתי ליווי ושיניתי תסרוקת בשמלה השנייה (אני רציתי רק שינוי מינורי כי אני גם ככה מתעסקת בשיער כשאני רוקדת, אבל אפשר מה שבאלכן) ואני ממש שמחה שעשיתי את זה כי זיו דאגה לסדר, להוסיף ולהרים לי והרגישה לי ממש כמו חברה שמלווה אותי .

ניהול אירוע ואישורי הגעה

הגענו לבר בעקבות המלצה של חברה וזאת הייתה ההמלצה הכי טובה שקיבלתי בחתונה הזאת! בר פשוט מדהימה, ליוותה אותנו בכל שאלה ובכל חשש עוד מלפני האירוע ודאגה לכל פרט ופרט. היא גם עזרה לנו להיערך נכון ואפילו חיפתה ותיקנה פאשלות של האולם לפני ובמהלך האירוע! בר נתנה לנו להנות בראש שקט מהחתונה שלנו כשאנחנו יודעים שהכל בידיים טובות ואחראיות. פשוט תקתקנית ואחראית ובו בזמן גם כיפית ומשוחררת כלפיכם כזוג ומאפשרת לכם להנות ורק להנות!

רב לחתונה

 ערן גולדווסר - אז אנחנו חילונים על גבול האתאיסטים אבל המשפחות מסורתיות אז החלטנו שכן להתחתן ברבנות. התחתנו דרך צוהר אבל בחרנו את הרב שלנו ערן שעובד עם צהר (אבל הוא לא רב שלהם). ערן חיתן אותנו ברגישות ואהבה ואפשר לנו לעשות את החופה בתנאים שהתאימו לנו, דאג לחופה קצרה וללא יותר מידי בדיחות (כי לא רצינו), מרגשת ומהממת. לפני החתונה, טקס החופה היה נראה לי כמו משהו שרק רציתי שיגמר ובחתונה עצמה ערן הפך את הטקס לכל כך מרגש וכל כך שלנו. נכנסתי כמובן ללא כיסוי כתפיים, הורדתי את ההינומה בכניסה לחופה וביוזמתו של ערן גם הענקתי טבעת בעצמי. בכתובה לא נאמר שהוא קונה אותי בכסף אלא צויינו דברים נעימים ונחמדים יותר שקשורים לכתובה (שזה חלק בטקס שבדר״כ אני שונאת ודווקא היה מאוד נחמד). בקיצור ממש ממליצים ומודים לו

שמלות כלה

 השם של סבטה עולה לא מעט בקבוצה וממש בצדק, המחירים שלה פשוט שוברי שוק והבדים והיופי של השמלות שלה לא נופלים מאף מעצב. במקור תכננתי לתפור אצלה שמלה מאפס והגעתי רק כדי לקבל מושג, אבל אז סבטה הציעה שאמדוד כמה שמלות קיימות וככה במפגש הראשון מצאתי את שמלת חלומותיי. היא סופר מקצועית ועשתה לי המון מדידות והתאימה אותן לשעות שנוחות לי ולזמנים שבהם היא צופה שארד/אעלה במשקל, ועשתה כל תיקון וכל התאמה שביקשתי ובאמת מעל ומעבר.

אני ממש ממליצה עליה, השמלה הייתה מושלמת עבורי והגיעה עם שובל מתווסף ועם הינומה ששימשו אותי לחופה, ואין ספק שהמחיר הנגיש אפשר לי קצת לנשום בין כל הוצאות החתונה האלה.

אטרקציות

רק אחרי החתונה הבנתי כמה חשוב זה לסגור הסעות טובות! קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על עופר ובצדק! עופר מרים את האווירה עם מוזיקה ומלא ממתקי גומי ודואג להמון בקבוקי מים (מה שממש חשוב בחזור מחתונות). בנוסף בהסעה חזור הוא דאג לעצור בהמון תחנות לפי בקשת הקהל ווידא שכל אחד יורד כמה שיותר קרוב לביתו! (נסענו איתו בחתונה אחרת וזה ממש משהו שהוא עושה באופן קבוע וזה פשוט מדהים).

חשוב לי גם לציין שעופר התחשב בנו ברמות ושהיו לנו כמה בעיות מהצד שלנו(שינוי במספר האנשים, אבדה של המעטפה עם התשלום) והוא פשוט עשה ככל שביכולתו והרבה מעבר למצופה לסדר הכל! באמת שהוא בנאדם מדהים ואנחנו ממש שמחים שסגרנו אותו.

זמינה לכל שאלה נוספת, אפשר גם בפרטי כמובן

בתקווה שנדע ימים יפים יותר ושנחזור לחייך כמו פעם

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דר
צילום: Tom Saimon Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ערוגות בושם+
ערוגות בושם
413 ממליצים
מקום לאירוע
זיו אופק איפור שיער+
זיו אופק איפור שיער
28 ממליצים
איפור
עומר אוסדון+
עומר אוסדון
73 ממליצים
Dj לחתונה
Tom Saimon Photography+
Tom Saimon Photography
48 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רב לחתונה
שמלות כלה
אטרקציות