הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אלן ואביעד
החתונה של אלן ואביעד
קיץ 2022
הפוסט של אלן, חברת הקבוצה הסודית:

היי לכן, התחתנו בתחילת יולי בריברסייד, אשמח לספר ולפרגן לכמה אנשי מקצוע שעשו לי את היום כי באמת מגיע להם, לספר על השמלה ממקור לא צפוי ועל איך כמעט ולא הייתה לי תסרוקת - אולי זה יכול לעזור למישהי 

מקום לאירוע
RiverSide | ריברסייד
+

אהבנו, קלע בדיוק לטעם שלנו וכל מה שהיה לנו הכי חשוב - טעים, נעים וקירבה למרכז. עד עכשיו אני מקבלת מחמאות על המקום והאוכל המטורף שהיה כאילו אני בישלתי.

צילום סטילס

קסם. חיפשתי צלמ.ת אורבני שידעו לתפוס רגעים קסומים מבלי להתחיל לביים אותנו או את הסובבים שלנו. יצא בול.

Dj לחתונה
נעם צלנר | DJ Noam Zellner
+

אחרי שיצאנו מפגישה איתו, הרגשנו כאילו סיימנו דייט ראשון מאד מוצלח ורק בא לנו לשלוח הודעה למחרת בבוקר שהיה לנו כיף. וכך היה, מקצוען אמיתי, מרגיש את הקהל, התחשב בבקשות שלנו וגם איש מקסים - מה צריך מעבר?

איפור

האחת והיחידה, אבל באמת. אני מכירה את רעותי כבר שנים, היא איפרה אותי כשהייתי מלווה בחתונה של חברה טובה והיא הייתה ה׳ספק׳ הראשון שסגרתי עוד כשרק התארסנו ובכלל לא ידענו איך, מי ואיפה. חוץ מזה שהיא מאפרת ואו, היא אדם פשוט מהמם והיא דיי הצילה אותי מלעשות לעצמי קוקו לחתונה.
 

קבענו שיער עם מעצב, עשינו תסרוקת ניסיון הכל נהדר ויפה אף הבריז לי ביום של החתונה (התמוטטות עצבים מישהי?), מהרגע שרעותי () הגיעה, פתחה חמ״ל שלא מבייס אף מבצע צבאי, התקשרה לכל מעצב.ת שיער אפשרי ב-7 לפנות בוקר והצליחה להציל את המצב - היה לי קוקו!

*שיער - נסאל* - או בשמו השני, נסאלן. נרתם למאמץ והגיע מבלי להכיר אותי, לדעתי מי אני, איך אני נראית או מה המצב שיער שלי.

*שמלה - אמאזון* - כן קניתי שמלה באמאזון! שעלתה לי לי 38$. כן, לא חייבים להוציא אלפי שקלים על שמלה, זה ממש ממש אפשרי. הייתי איתה מהבוקר ועד הערב, לא הייתי מוכנה להוריד אותה ל׳לוק שני׳ והלוואי והיה לי לאן ללבוש אותה שוב.


לסיכום, ארגון חתונה זה מאתגר לא כולן חוות את זה כחווייה כייפית, יש לא מעט אינטריגות, לחץ מהמשפחות, אנשים שלא מפסיקים לשאול ״נוווו את מתרגשת??? נווווו הכל מוכן? וזה משגע את הראס. קחו הכל באיזי, זה היום שלכן ותהנו. המון מזלטוב 3>

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
RiverSide | ריברסייד+
RiverSide | ריברסייד
247 ממליצים
מקום לאירוע
נעם צלנר |  DJ Noam Zellner+
נעם צלנר | DJ Noam Zellner
158 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור