הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדן ושקד
החתונה של עדן ושקד
אביב 2021
הפוסט של עדן, חברת הקבוצה הסודית:

היי בנות, אחרי שנה וחצי של אירוסין, דחייה אחת בקורונה ובאמצע מבצע צבאי התחתנו ב18.5.21 

מקום לאירוע
אריא | ARYA
+

שהגענו לראות את האולם התאהבתי במבט ראשון! אבישי המדהים ליווה אותנו מנובמבר 2019 שסגרנו, גם שדחינו בקורונה לתאריך חדש ועד יום החתונה שלנו! מעבר לזה שהאנשים מדהימים לא הפסקנו לקבל מחמאות על כמה שהאוכל היה טעים ומטורף!

צילום סטילס

אין מילים שיוכלו לתאר כמה עומר צלם אלוף ומוכשר ואיזה מזל שיש את התמונות שיסבירו ויוכיחו את זה! עומר מדהים, מהרגע הראשון שהגיע למלון להתארגנות לצלם אותי הוא השרה אווירה כיפית וקלילה!

בעלי לא אוהב כל כך להצטלם ודאגתי מאוד שלא יזרום בצילומים ועם עומר זה היה הכי כיפי, קליל וזורם! יצאו לנו תמונות אותנטיות עומר דאג שהכל יראה מושלם! התמונות פשוט מדברות בעד עצמן!

Dj לחתונה

מייקל הוא פשוט שואו אחד גדול! כזה מקסים עשה לנו כל כך שמח בחתונה! למרות שהיינו קשים בבחירת שירים והתעכבנו עם זה עד הדקה ה90! (לילה לפני החתונה) מייקל עזר לנו, ליווה אותנו, שלח לנו פלייליסטים שלו עם כל השירים הכי מתאימים.

האירוע היה וואו! הוא העיף את הרחבה בקטע מטורף! מוכשר ברמות קיבלנו מלא מחמאות! כולם כל כך נהנו ובמיוחד אנחנו!

שמלות כלה

לאלין הגעתי במקרה דרך האינסטגרם, ראיתי שמלה שאהבתי והגעתי למדוד. תוך כדי המדידות אלין הציעה לי שמלה חדשה שעיצבה מבד מיוחד, ממש אהבתי את 2 השמלות ובסוף החלטתי לאחד את שתיהן. (את הגזרה והבד שיותר אהבתי)

אלין תפרה לי שמלה נסיכותית ומהממת בדיוק כמו שחלמתי קיבלתי עליה מלא מחמאות! ויותר חשוב מזה הרגשתי כל כך מיוחדת ויפה איתה.

לחתן

ואו פשוט אין לתאר כמה מחמאות בעלי קיבל על החליפה המטורפת שלו!!! חליפת 3 חלקים איכותית, מהממת, עוצבה והותאמה במיוחד ובעיצוב אישי עד הפרטים הקטנים.

אלוף! ידע להתאים את החליפה ממבט ראשון, בעלי לא רצה חליפה פשוטה ורגילה והוא דאג שהיא תהיה פשוט וואו אחד גדול!

לא הלכתי לראות את המדידות של החליפה היא הייתה לגמרי בהפתעה רק ברגע המפגש שלנו ראיתי אותה פעם ראשונה! סמכתי עליו בעיניים עצומות ידעתי שבעלי בידיים טובות ויראה מושלם וזאת הבחירה כי טובה שעשינו! ממליצה ממש לכל מי שרוצה שהחתן שלה יראה מיוחד ולא כמו עוד אחד.

עיצוב שיער

רון המושלם היה איתי גם בליווי לאולם, מהרגע שהגיע אליי ועד סוף החתונה נתן לי הרגשה טובה והשרה רוגע! הרגשתי לאורך כל האירוע כמו נסיכה השיער היה כל כך מהמם, לא זז מילימטר וגם אם כן רון לא עזב אותי לרגע ודאג שכל שערה תשאר במקומה!

רון עיצב גם לאמא שלי ואחותי את השיער, הן לא הפסיקו לקבל מחמאות והשיער החזיק להן כל הערב כל כך מושלם!

איפור

חן איפרה אותי ואת אמא שלי, דאגתי מהאיפור כי אני בחורה שלא מתאפרת ביום, קיבלנו מלא מחמאות והאיפור לא זז כל הערב למרות כל הבכי וההתרגשות!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אריא | ARYA+
אריא | ARYA
180 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
עיצוב שיער
איפור