הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גלי וירון
החתונה של גלי וירון
קיץ 2021
הפוסט של גלי, חברת הקבוצה הסודית:

ירון ואני התחתנו ב-19/08 אחרי דחייה של שנה, בחתונת שטח ב"כרם הימן" (איזור כרמי יוסף) ולמזלנו הצלחנו להישאר עם כל הספקים שבחרנו בתאריך המקורי

הקבוצה הזו הייתה בשבילי גוגל לאורך כל הדרך, כל ספק חיפשתי פה כמה וכמה פעמים, לקחתי מהבנות השראה והמון טיפים.

אז שמחה לחלוק איתכן את הספקים שנהננו מהם כל כך במהלך החתונה ולאורך כל הדרך -

הפקת אירועים
Bloom | בלום הפקת אירועים
+

הספקים הראשונים איתם נפגשנו והחלטנו לסגור לאחר הפגישה הראשונה. הגענו אחרי המלצה מזוג נוסף וידענו שאותם אנחנו רוצים. הליווי של בלום לאורך כל הדרך מבחירת הלוקיישן ועד הטעימות, לאורך כל תקופת הקורונה הייתה מדהימה. אורי וטל תמיד ענו לכל שאלה ובקשה, הרגיעו אותנו ובעיקר את ההורים שלא הכירו לפני את הקונספט של חתונה בשטח. הרגשנו את המקצועיות שלהם ואת האהבה לתחום. מומלצים בחום!

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

מור דהרי - למור הגענו אחרי המלצה, מהפגישה הראשונה לפני כמעט שנתיים ידענו שבחרנו נכון. האווירה והאנרגיות שמור עושה גרמה לכולם מילדים בני 5 ועד המבוגרים לקפוץ באויר בלי הפסקה! כמובן שזה החלק שאני וירון הכי חיכינו לו והוא היה מעבר לכל הציפיות.

שמלות כלה

שתי שמלות הן בעיצובה של ענבל רביב, חיפשתי שמלה קלילה שמתאימה לחתונת שטח ושמלה נוספת לריקודים שלא תכביד עליי. שתיהן למכירה 

לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+

היו מאוד שירותיים, הצליחו לעזור לירון להרגיש בנוח עם עצמו (הוא לא חשב שילבש חליפה..), ומאוד אהבנו את התוצאה.

איפור

מצאתי את הדס פה בקבוצה, נכנסתי לאינסטגרם שלה וידעתי שזה הסגנון שאני מחפשת. אני לא מתאפרת ביום יום ורציתי איפור ושיער שיהיו בסגנון שלי ושאני אצליח להרגיש בנוח. הדס קלעה בול למה שרציתי! ומעבר לתסרוקת והאיפור, האווירה הרגועה שהיא מביאה איתה לגמרי תורמים ביום החתונה! היום היא עושה רק שיער

צילום סטילס

גם אל איתי הגעתי דרך הקבוצה וממנו לרונן. איתי ורונן עבדו לאורך כל היום בשיתוף פעולה, ידעו להכווין אותנו, הצליחו להרגיע (במיוחד את ירון.. שחשש מהחלק הזה ביום), לזרום איתנו ולהקליל את כל האווירה שלפני החתונה. וכמובן אחרי שהגיעו התמונות התלהבנו גם מהתוצאה הסופית!

קייטרינג ושירותי בר
קסם הקרמל | קייטרינג
+

אחד מהספקים אליהם הגענו דרך בלום. את הטעימות עשינו עוד בתקופת הקורונה ומאוד אהבנו, קיבלנו הרבה פידבקים מהאורחים (מקווה שרובם היו כנים) ומהמעט שהצלחנו להכניס לפה במהלך החתונה נהננו ממש!

קייטרינג ושירותי בר

הבר איתו בלום עובדים. מקצוענים! היו זמינים לכל שאלה לפני החתונה, ובמהלכה ראינו את הצוות עובד במסירות ובכייף.

רב לחתונה

ירון ואני ידענו שלא נרצה להתחתן תחת הרבנות. לאחר חיפושים על ארגונים אלטרנטיביים הגענו לחופות והבנו שזה מה שחיפשנו - שילוב של מסורת יחד עם גמישות והתאמה לרצונות שלנו. הרב אהרון לייבוביץ', מייסד הארגון הוא שחיתן אותנו. כבר בפגישה הרגשנו שחשוב לו לשמוע אותנו ועל הרקע ממנו אנחנו מגיעים, וכמובן מה חשוב לנו בחופה. הרב אהרון הצליח להנגיש לנו את החופה ולערוך אותה בהתאם למה שהארגון מאמין בו ובהתאמה אלינו.

אטרקציות

כשהתלבטנו בין מגנטים למשהו נוסף, הסכלתי על המקרר וחיפשתי מגנטים שצולמו יפה ונשמרו. הגעתי לפרינט מיי פיק שבזמנו עשו גם מגנטים והבנתי שכיום הם מצלמים פולורואיד. רצינו לנסות משהו טיפה אחר ומאוד אהבנו את התוצאה!

וטיפ קטן לסוף שכנראה נכתב פה כבר הרבה - למרות כל הלחץ שלפני החתונה (במיוחד בתקופת הקורונה), ברגע שמגיע היום עצמו פשוט להנות ולשחרר! זה עושה את החתונה להרבה יותר מהנה!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Bamoss Square | באמוס סקוור+
Bamoss Square | באמוס סקוור
45 ממליצים
לחתן
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
752 ממליצים
Dj לחתונה
קסם הקרמל | קייטרינג+
קסם הקרמל | קייטרינג
3 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
Bloom | בלום הפקת אירועים+
Bloom | בלום הפקת אירועים
72 ממליצים
הפקת אירועים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
איפור
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
רב לחתונה
אטרקציות