הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יהודית וליאור
החתונה של יהודית וליאור
קיץ 2021
הפוסט של יהודית, חברת הקבוצה הסודית:

אז הגיע תורי לסכם - איזה כיף! התחתנו ב-07.06.21. לא רציתי לחפור אבל פשוט מגיע לספקים שלי באמת!
ותאמינו שניסיתי לצמצם בתמונות חח :)

מקום לאירוע
תרין
+

אין מה להגיד חוץ מלהמליץ מכל הלב! הם פינקו, באו לקראתנו, דאגו להכל. קיבלנו אינסוף מחמאות גם על הנראות וגם על האוכל והאורחים שלנו מאוד נהנו! יפית מהאולם פשוט מהממת, זוכרת כל זוג והייתה איתנו בקשר רציף וגם ליוותה אותנו בכל פנייה ובקשה. 
היה לנו סיפור של ביטול אצלם לפני הקורונה מסיבות אישיות ודאגנו מה יהיה.. אבל כשחזרנו אחרי שהמצב התחיל להתייצב הם קיבלו אותנו בחום ואהבה, תהליך סגירה של חוזה מולם היה פשוט וקליל והם נענו להרבה בקשות שלנו. לכל שאלות מוזמנות לפנות באהבה.

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

שמו של ידין הולך לפניו. בן אדם עם אנרגיות מטורפות ומדבקות, מקצועי, נגיש, נעים, מצחיק. היה הבחירה הראשונה שלנו! באמת שלא להמעיט בצלם, הוא נמצא איתכם כל היום והחיבור הזה כל כך חשוב.. הוא פשוט היה ענק! מלא שאלו עליו בחתונה ואחרי, הנוכחות שלנו ממש מורגשת.
באירוע כמו חתונה (שבאמת עד שהוא לא קרה לא הבנתי כמה דברים קורים ביחד וכמה מרכיבים יש..) ידין היה כמו מנצח מנוסה על תזמורת וגרם להכל לעבוד יחד ובהרמוניה! באמת שאני יכולה להמשיך ולדבר עליו חח אבל בקיצור הכי מומלץ! 

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

טוב אין דברים כאלה!!!! אביב זה המאץ׳ המושלם לידין גם. לא סתם הם עובדים הרבה ביחד! הוא מצחיק ורגיש, אנרגיות טובות עושה אווירה קסומה ואני מטורפת עליו!  הוידיאו אצלם זה אמנות וזה מקורי ואישי ובאמת שאם כבר וידיאו אז רק אותם! לא רצינו להפרד ממנו ופשוט התאהבנו אז מה צריך יותר מזה? עשה לנו את היום, עשה לנו כיף, הרים ויחד עם כל זה מקצועיות שאין דברים כאלה.

שמלות כלה
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
+

היא פשוט לב ענק . האמת שלא השארתי לי הרבה זמן לשמלה זה היה משהו כמו חודשיים לפני החתונה והיא הייתה מדהימה עם כל הלחץ של התקופת חתונות וכלות. היא מוכשרת והיא הייתה כמו פסיכולוגית שלי ועם המון סבלנות. אני ממש לא הייתי קלה והיא הכילה אותי וחיבקה כל הדרך, בנוסף הייתי צריכה משהו יותר צנוע לקבלת פנים וחופה בגלל שיש לי משפחה דתייה והיא התאימה לי פתרון שאפשר בקלות לשים ולהוריד ולכל מי שצריכה משהו לא רגיל אני ממליצה בטירוף. זה לגמרי תפירה מאפס ועיצוב שלה.

Dj לחתונה
אליטה | ELITA
+

גיא הוס מאליטה: הייתה מסיבה משוגעת! יש צורך להרחיב יותר???  קרא את הקהל קיבלנו עליו מלא מחמאות, עף איתנו, הרים וגם עזר בבחירת שירים לפני החתונה. צעיר, זורם מבין עניין. סגרנו אותו לפני הקורונה לפני הביטול והוא המשיך איתנו לאחרי. עפנו עליו וממש ממש מומלץ. המסיבה הייתה בשבילנו חלק ממש חשוב והוא גרם לזה לקרות.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

עולים פה הרבה ובצדק. חליפות יפות, יחס אישי, לא היה הרבה מה להתלבט מהרגע שנכנסנו.

הפקת אירועים

אמיתי שלפני החתונה לא הבנתי למה צריך מנהלת אירוע אם יש מישהו מהאולם, אבל תקשיבו שלדעתי זה חובה! אוריום הייתה פשוט על כל הדברים, מהפרט הכי קטן ברמת העיצוב, עד למנות שיוצאות ולזמנים ולאורחים. הכל! היא מסודרת, אחראית ויודעת את העבודה כמו שאני לא אוכל להסביר בכלל. והיא גם עושה הכל בנעימות ושיתוף פעולה עם האולם שזה ממש חשוב. 

אטרקציות

התמונות הגיעו תוך שבוע! הוא תפס מלא רגעים, עשה מלא תמונות, הגיע בחיוך ובווייב טוב והיה פשוט כיף. ממש צלם נוסף באירוע.

אטרקציות

האטרקציה המושלמת! מקורית, לא ראיתי כאלה. עפוווווו על זה בקטע אחר. כולם נהנו כל כך והיה גם קישור לטלפון וגם המגנט יוצא. זה גם תמונות וגם וידיאו וגם גיפים פשוט וואו (הוספתי תמונות ווידיאו). התאורה שם מושלמת וליאור מקסים מקסים מקסים. וגם אני יודעת שכמו הרבה הוא ממש נפגע בקורונה אז עוד יותר רוצה לפרגן! אל תתלבטו על אטרקציה.

איפור

היא בן אדם מקסים וזה הכי חשוב. דאגה לאמא שלי כל כך, אמא שלי חששה מכל העניין אבל היא הרגיעה והקשיבה. מומלצת.

אטרקציות

לא תיכננו להכין ריקוד בכלל, אלא הגענו כדי לעשות פעילות זוגית שונה לפני החתונה ולצאת מהאיזור נוחות. למדנו סלסלה ושרון הייתה כזאת מדהימה והיה כל כך כיף שהמשכנו וזרמנו איתה. אני ממש פחדתי שיהיה מביך ומוגזם אבל היא ידעה לבנות לנו ריקוד סלואו שיהיה טבעי ושיהיה אנחנו אפילו שהיא עושה ממש כורואוגרפיות. הבן זוג שלי הגיע אליה דרך ריקוד שושבינים שהשתתף בו ואם הוא זה שלקח אותי לשם זה אומר הרבה. אז בקיצור אני ממליצה על הסטודיו ועליה בפרט ואני יודעת שהמגוון שם רחב ואפשר למצוא כל מה שתרצו בתחום שם! נהננו מאוד ומאוד ממליצים.

רב לחתונה

בן ציוני ציוני: נעים, אדיב וקצר ולעניין. כל מה שהרב פה מחפשים מרב.

לסיכום - היה מושלם תהנווו מכל רגע זה עובר כל כך מהר זו לא קלישאה. תשתחררו ותנו לספקים לעשות את העבודה ותצאו בקבלת פנים!
רק שמחה ואהבה 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהודית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהודית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהודית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהודית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהודית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהודית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יהודית
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
120 ממליצים
צילום סטילס
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה+
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
138 ממליצים
שמלות כלה
תרין+
תרין
200 ממליצים
מקום לאירוע
אליטה | ELITA+
אליטה | ELITA
39 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
Dj לחתונה
לחתן
הפקת אירועים
אטרקציות
אטרקציות
איפור
אטרקציות
רב לחתונה