הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאור ושחר
החתונה של ליאור ושחר
קיץ 2021
הפוסט של ליאור, חברת הקבוצה הסודית:

שחר ואני התחתנו ב"ביער" ב4.8.21, באיחור של שנה מהתאריך המקורי בגלל הקורונה...

מקום לאירוע
ביער גן ארועים
+

מההתחלה ידעתי ששם אני ארצה להתחתן, האווירה והגן - ממש כמו מקום מהאגדות. השילוב בין גן אירועים לאולם שעדיין נותן אווירה של טבע, זה בדיוק מה שחלמתי.

קייטרינג ושירותי בר

ואוווו! כל אורח שאנחנו פוגשים לא מפסיק להחמיא לנו על האוכל! כבר בפעם הראשונה שבאנו לראות את ביער הציעו לנו לטעום מהאוכל של החתונה שהייתה וישר התלהבנו. זה המשיך בטעימות שכל מנה הייתה יותר טעימה מהשנייה והמשיך עם התגובות שההורים שלנו ואנחנו קיבלנו אחרי החתונה. אבשה עצמו איש מקסים, שירותי ואדיב שעזר לנו בכל מה שהיינו צריכים, לירון שעובדת איתו ועם ביער בחורה מקסימה, סבלנית ואכפתית שעזרה לי בכל שאלה ובקשה הכי קטנה! בקיצור, יצאנו הכי מרוצים מהבחירה שלנו לבחור באבשה.

שמלות כלה
סטודיו מדינה | MËDINA
+

לא הכרתי את הסטודיו של טל לפני, הגעתי לשם ממש במקרה כשהסטודיו שלה קפץ לי באינסטגרם. ואוו איזה סטודיו - היחס והאהבה שקיבלתי בסטודיו שלה זה לא משהו שהרגשתי באף מקום שהייתי בו לפני. בין אם זה מטל, ממיכל או מהצוות שלה הבנות שכל אחת יותר מדהימה מהשנייה. את שלושת השמלות שלי עשיתי אצלה, לאורך כל הדרך היא דאגה שאהיה מרוצה, ישבה על כל פרט ופרט הכי קטן כדי שיצא מושלם ומדויק. הסטודיו שלה באשדוד, שעה וחצי מאיפה שאני גרה אבל אין ספק שבשבילה הייתי נוסעת גם לאילת!.

צילום סטילס
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
+

שמו הולך לפניו וכל מילה שאגיד מעבר היא מיותרת, הוא מקצועי ברמות ויודע את העבודה. ידעתי שארצה שהוא יצלם אותי, העבודות שלו מושלמות בעיני, הכל נראה טבעי ולא ערוך מדיי, כל תמונה יותר יפה מהשנייה ובהצלחה לי עם לבחור תמונות לאלבום . המלצה קטנה שאני יכולה לתת לכלות עתידיות: תתנו רק לצלם לצלם אתכן. הרבה פעמים הצוות של האיפור שיער רוצה לצלם אתכן, אתן "מבזבזות" הרבה זמן על צילומים איתן ומגיעות גמורות לצילומים שלכן - תוותרו על זה תתנו לצלם לצלם אתכן כי באיזשהו שלב רואים בתמונות את הלחץ והעייפות וחבל...

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

כל מילה שאכתוב פה לא תהיה מספיק מדוייקת לתאר את יערה, הבחורה הזו כולה לב ענק! מהשנייה הראשונה שראיתי את יערה התאהבתי והיה בינינו קלילק, היא הבינה את הראש שלי ואיך אני חולמת שהחתונה תיראה. סגרתי עם יערה עוד ב2019, היא עברה איתי שלוש דחיות של החתונה, אלפי הודעות, מאות שיחות ואין סוף שינויים - לאורך כל הדרך היא נשארה סבלנית. בתור אחת "חולת שליטה" היא גרמה לי לסמוך עלייה, לשחרר ולהאמין שהכל יצא בדיוק כמו שאני חולמת וככה באמת יצא! עיצוב חלומי שלא הפסקנו לקבל עליו מחמאות גם עכשיו, חודשיים אחרי החתונה! אין ספק שהיא ההמלצה הכי חמה שלי אליכן! מעבר לעיצובים המטורפים שלה היא פשוט בנאדם שכיף לעבוד איתו ולהיות בסביבתו במיוחד בתקופה כזו לחוצה! תקופת החתונה וההכנות מלאה ברגשות, הכל מלחיץ ויערה פשוט דאגה להרגיע אותי ולהגיד לי הכל יהיה בסדר ולדעתי ממש חשוב להתחבר לאנשים שאתה בוחר גם ברמה האישית ולא רק מקצועית.

איפור

שיער ואיפור- גיא שמואל וטלי פרץ - שניהם היו מקצועיים בטירוף, הבינו מה אני רוצה ודאגו להוציא אותי הכי טוב שאפשר. למרות שהתחתנתי באוגוסט האיפור והשיער החזיקו מושלם ולא זזו, העדפתי לקחת ליווי כדי לא לקחת סיכון, להתרענן ולעשות שינוי קטן כשהחלפתי לשמלה של הריקודים.

צילום ועריכת וידאו

האמת שלא ראיתי את השם שלו מוזכר הרבה בקבוצה וחבל לי. הגעתי אליו דרך עידן חסון והייתי סופר מרוצה, הוא לא הפסיק לעבוד מהשעה 12:00 ועד 1 בלילה, הגדיל ראש ועזר בכל מה שרק יכל בין אם זה קשור לצילום וידאו ובין אם לא.

אטרקציות

חן זרם איתי על כל השגעונות והשינויים שלי גם כשרציתי להוסיף קיר מגנטים שחור לבן יומיים לפני החתונה. הוא היה מקצועי ברמות, והצוות שלו והוא לא הפסיקו לעבוד מהשנייה שהם הגיעו.

Dj לחתונה

ואווו ואוו ואוווו הוא פשוט יודע את העבודה! האורחים שלנו לא ישבו לדקה! סגרנו אותו קצת באיחור אחרי שהדיג'י שסגרנו בתאריכים הקודמים לא היה פנוי ואני כל כך מרוצה על הבחירה בו - בלי קשר לאנרגיות המטורפות שלו הוא עזר לנו בהכל, היה זמין לכל שאלה ונתן לנו דגשים על דברים שכנראה שלא היינו חושבים עליהם לבד - אין ספק שהוא מקצוען אמיתי!

*מתנות לאורחים - חיפשתי לעשות מתנו מקוריות (עד כמה שאפשר), שעדיין לא ראיתי בחתונות אחרות. לאבא שלי יש נגרייה כתחביב שהוא עושה בה דברים מטורפים מעץ, שלחתי לו את מה שמצאתי בפינטרסט והוא ישר נרתם למשימה. עשינו בעצמנו 300 מתנות לאורחים, החל מלנסר את העץ, להדביק את הזרים המיובשים ועד קיפול הקופסאות.

*חליפת חתן - במוס

*עוגיות להתארגנות - סוויט שירה

*רב - חיים ציוני

*מנהלת אירוע - חן גרינשטיין

עוד המלצה אחת קטנה- תבואו כמה שיותר מאורגנות, תמונות שאתן רוצות לעשות, אנשים שחשוב לכם להצטלם איתם ודברים שחשובים לכן באותו יום. תבקשו מחברה או מישהו קרוב שיוודא שעשיתם הכל - זה יום אחד שעובר ממש מהר ואם תבואו מאורגנות לא תתבאסו אחר כך שלא עישתן. והכי חשוב תהנו כמה שיותר תגיעו במחשבה שעשיתן את הכי טוב שלכן

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאור
צילום: עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי+
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
333 ממליצים
צילום סטילס
ביער גן ארועים+
ביער גן ארועים
511 ממליצים
מקום לאירוע
סטודיו מדינה | MËDINA+
סטודיו מדינה | MËDINA
214 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
Dj לחתונה