הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ירדן לפידות
החתונה של ירדן לפידות
סתיו 2021
הפוסט של ירדן, חברת הקבוצה הסודית:

אז כמו כולן, הגיע הרגע לשתף את ההמלצות שלי אחרי כל העזרה שקיבלתי מהקבוצה הזאת

התחתנו ביום שישי ה8.10, הייתי חייבת לכתוב פוסט המלצות, כי היינו מוקפים בספקים ה כ י טובים שיש, ואני מאחלת לכל זוג שבחתונה שלהם יהיו ספקים כל כך מקצועיים, מסורים, שאוהבים את מה שהם עושים ונותנים את הלב והנשמה. ואמאל׳ה איזה טירוף היהההה

מקום לאירוע
הגבעה
+

אולם- הגבעה בברנר. אין לי מילים לתאר. מהפגישה הראשונה התאהבנו, קודם כל המקום נראה כאילו הוציאו אותו מהאגדות. מתן הבעלים הוא בין האנשים הכי מדהימים שהכרנו, היה קשוב לכל בקשה. למשל- התחתנו בשישי בצהריים ורצינו החשכה לשלב הריקודים, הוא אשכרה הזמין חברה שתעשה החשכה (התקינו וילונות אוטומטיים יום לפני האירוע שלנו) כל כך לא מובן מאליו ועכשיו כך מי שמתחתנת בשישי צהריים תוכל להנות ממסיבה של החייםםם!

דבר שני- רעות מנהלת האירוע שלנו. אמאל״ה, אין דברים כמוה פשוט אין. זמינה 24/7, כל כך נעימה, מרגיעה, על הפרטים של ה כ ל. כנראה הבן אדם היחיד שיכול להיות ב2 מקומות בו זמנית. היינו רגועים כל כך לדעת שהיא אחראית על האירוע שלא הרגשנו שום צורך במנהל/ת אירוע חיצונית.

האוכל של קייטרינג עץ השדה היה מטורף ברמות. אנשים לא מפסיקים להחמיא.

גם הבר קוקטיילים של הגבעה טעים ומשכר בקטע אחר ומוסיף מלא עניין:)

בקיצור- לכו תסגרו בגבעה ד ח ו ף!

צילום סטילס
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
+

ירין טרנוס- סטילס. ירין היה מהמם! בנה לו״ז מדויק של היום, תקתק עבודה (שישי צהריים יכול להיות סופר מאתגר וצפוף) והשרה את האווירה הכי נעימה! למרות שלא היה לנו המון זמן לצילומים הוא הספיק להוציא תמונות מדהימות שתפסו את הרגעים הכי משמעותיים.

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

אביב וטלי - וידיאו. טוב עם אביב יש לי חשבון פתוח כי הוא חשב שזה נחמד להתקשר לכלה יום לפני ולעבוד עליה שיש לו קורונה, אבל תכלס- הוא הרסססס אותי מצחוק כל היום, הייתה לנו כימיה מדהימה איתו והכי חשוב הוא פשוט הצלם היחיד בשוק שלא עושה עוד וידיאו גנרי. הוא מראיין את הזוגות, את המלווים והמלוות ומוציא מזה תוצרים מדהימים, מצחיקים ומרגשים. בנוסף יש לו עוד מלאאא תוספות (מצלמת וידיאו VR, קטע סופר מגניב שהאורחים משתטחים על הרצפה מול המצלמה בזמן שהם שיכורים ומברכים את הזוג) ובקיצור- אם בא לכן משהו שהוא הכי לא שגרתי, מרגש ומעיף- קחו את אביב וטלי.

שמלות כלה

שמלה- גלי קרטן. הרגשתי נסיכה, אין לי מילים אחרות. השמלה הראשונה שראיתי ופשוט התאהבתי. חשבתי שאולי אני מגזימה באהבה ממבט ראשון אז הלכתי לעוד מעצבים וחזרתי מהררר לגלי. הדיוק בפרטים הקטנים, תפירה ברמה סופר גבוהה, סטודיו באווירה נעימה ורגועה. משהו שכן חשוב לי לציין- למדידות עצמן צריך לבוא עם סבלנות כי לא תמיד מקבלים אותך בזמן שקבעת. מה שכן- כשמקבלים אותך מקדישים לך אץ מלוא תשומת הלב וסופר קשובים. ממליצה!

Dj לחתונה
צח זיו | Dj
+

צח זיו. האיש והאגדה, המלך שלנו! תוך כדי החתונה אנשים באו אלינו אחד אחרי השני ואמרו לנו שזה חד משמעית הדי ג׳יי הכי טוב שהם ראו בחיים שלהם. הוא ללא ספק מי שעשה לנו את החתונה ואם יש פה מישהי שרוצה שהמסיבה שלה בעצם תהיה הפאנג׳ויה- זה הבן אדם שלכן. אם חששתי שמסיבת שישי צהריים לא תתרומם, טעיתי בענק. אנשים עדיין שולחים לנו הודעות עליו! צח מגיע באנרגיות שיא כאילו זאת החתונה של אחותו, הוא דואג לזוגות שלו לכל מה שצריך, קורא את הרחבה בצורה מדויקת! וקיצר אין אין אין דברים כאלהההההה.

 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
צילום: ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography+
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
577 ממליצים
צילום סטילס
צח זיו | Dj+
צח זיו | Dj
4 ממליצים
Dj לחתונה
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
Dj לחתונה