הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
סיון ועידן
החתונה של סיון ועידן
סתיו 2020
הפוסט של סיון, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים, אבל אני אתחיל עם הסיפור שלנו אז ככה, לפני שלושה חודשים בן זוגי הציע לי נישואים, ממש בסוף הגל הראשון של הקורונה כשחשבנו שהכל נגמר ושזה מאחורינו. שבוע אחרי הלכנו לבדוק גני אירועים בידיעה שאנחנו לא רוצים לחכות יותר מדי, מכל מיני סיבות (בעיקר בגלל הגיל), רצינו להתחתן בספטמבר וסגרנו די מהר עם יער עין חמד גן אירועים בטבע ומה אני אגיד לכם, פשוט התאהבנו במקום.

מקום לאירוע
יער עין חמד
+

גן האירועים עין חמד הוא מקום מהמם, מיוחד וקסום ביופיו. מפה לשם, החלום שלנו היה להתחתן ביום שישי וכך קרה. אממה, התחתנו ביום שישי האחרון, ה-4.9, כשהיה גל חום מטורף אבל באמת שזה כבר לא עניין אותנו כי אחרי מה שעברנו בגלל הקורונה בשלושת החודשים של לפני החתונה היה למעשה החלק הכי קשה. לא ידענו אם החתונה שלנו תצא לפועל בכלל, כל יום קמנו לתקנות חדשות ולשטויות של הממשלה. התחלנו כבר להילחץ ועבר לנו בראש להתחיל לתכנן פלאן בי, מה שבטוח לא רצינו לדחות. לבסוף, עין חמד פתחו את הגן ופשוט רצנו איתם עד הסוף. בפועל היו אמורים להיות לנו 250 מוזמנים בערך וצימצמנו ל130 איש (רק משפחה קרובה וחברים) והסיבה לצימצום הייתה בעיקר בגלל שרצינו שהאורחים שלנו ירגישו בנוח ותאמינו לי, מי שיכולה, לא צריך יותר מזה!! החתונה הייתה קטנה, אינטימית ומושלמת.

שמלות כלה

השמלת כלה המושלמת שלי היא של ענבל רביב. טוב כולם התעלפו על השמלה הזאת. רציתי ממש שמלה בסגנון בוהו שיק וכך הגעתי לענבל רביב שהייתה מקסימה וגם התופרת שלה מעולה. ממליצה בחום!!

צילום סטילס

עכשיו לקרדיטים נתחיל עם בר כהן הצלמת סטילס המטורפת שלנו. ואוו בשבילי היא הייתה כמו מלווה נוספת, אתן לא מבינות איזה יתרון זה לקחת צלמת ולא צלם. היא עזרה לי בטירוף, ניגבה לי את הזיעה במקומות שצלם לא יוכל להגיע אליהם ;) היא פשוט הייתה מהממת מהבחינה הזאת. בנוסף כמובן היא מצלמת מדהים, יש לה טאץ' נשי והיא מבינה עניין וזוויות צילום מחמיאות (לקחנו רק צלמת סטילס אחת בגלל שהיו קצת מוזמנים)

צילום ועריכת וידאו

על הוידיאו היה נדב בירן כישרון צילום מטורף, בחור נחמד, מגניב ועושה קליפים יצירתיים ממש. ממליצה לכן להציץ בתיק עבודות שלו. ובכללי אל תוותרו על צלם וידיאו, זה סופר חשוב.

Dj לחתונה

הDJ המטורף שלנו עומר מ קסטה, וואו אתן לא מבינות, הוא היה מושלם! קלע בול לטעם שלנו כבר בפגישה הראשונה. באמת שכל האורחים שלנו החמיאו לו, גם המבוגרים וגם הצעירים. בחור רציני שבאמת מקשיב לזוג וישר קולט את הראש. למעשה, בזכותו קיבלנו החלטה די מהירה על המנגינת חופה שלנו.

איפור

על האיפור שיער הייתה האלופה מעיין אהרונוביץ מתל אביב. היה חשוב לי מישהי שעושה גם איפור וגם שיער ואת מעיין המוכשרת מצאתי די מהר. פשוט מדהימה- כולם אהבו את השיער שהיא עשתה לי, הראתי לה תמונה שמצאתי והיא פשוט גרמה לזה לקרות. האיפור גם היה קליל וטבעי בדיוק כמו שרציתי. באמת שאני ממליצה בחום.

*המגנטים האיכותיים ביותר שתמצאו הוא דרך אדיר לוי. אני ובן זוגי היינו ממש מרוצים מאיכות התמונה, מהשירות שלפני החתונה ומהתפעול שלו בחתונה עצמה. מקצועי ביותר! וחלק מהתמונות שאני מעלה פה הוא צילם!! *עיצוב הזר, חופה ושלט הכניסה זו חמותי המדהימה עשתה. היא שוזרת פרחים במקצועה והיא גרמה לחתונה הזאת להיראות כל כך יפה. הלוכד חלומות זה אני והיא עשינו ביחד :) זהו בנות, מקווה שלא חפרתי יותר מדי וכל דבר שאתן רוצות להתייעץ איתי עליו אל תהססו ותרשמו לי בכיף

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
יער עין חמד+
יער עין חמד
111 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
איפור