הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועה ועידן
החתונה של נועה ועידן
סתיו 2020
הפוסט של נועה, חברת הקבוצה הסודית:

היי גירלז התחתנו ב-1/7/2020, היה לנו חודש ושבוע לארגן חתונה (בגלל רילוקיישן שבסופו של דבר נדחה בגלל הקורונוש) אני רוצה להמליץ לכן מכל הלב על שניים שהפכו את החתונה שלנו למושלמת מכל הבחינות! מוריה גרטי המדהימה!

הפקת אירועים

מוריה היא מפיקת האירועים הטובה שיותר שפגשתי (בלי להעליב חלילה אף אחד/אחת אחר/ת). קיבלנו על מוריה המלצה חמה מאוד מזוג חברים. באותו יום דיברנו ונפגשנו עם מוריה, ומאז היא התחילה לרוץ על הדברים. מוריה דאגה להכל, חשבה על הכל והוציאה הכל לפועל. יכולת ההבנה של מוריה את הסיטואציה היא מדהימה. היא הצליחה להבין ב-100% כל מה אנחנו רוצים (למרות שגילינו שמאוד קשה להסביר איך אתה רוצה שתראה החתונה). היא דאגה להפגיש אותנו עם ספקים שמתאימים בדיוק לרצונות שלנו. הקשב של מוריה אלינו היה מקסימלי. היא תמיד הייתה שם להרגיע, להכניס לפרופורציה ולהשקיט את ה"בריידזילה". הרגשנו שהיא מסביב לשעון 25/8 (ולא 24/7). לא היה דבר אחד שמוריה לא הצליחה לארגן/לסדר/להביא לידי ביטוי. וכמו שאמרתי לה, "אני מוכנה להתחתן פעם נוספת כל עוד את מארגנת את החתונה"

צילום סטילס

ועכשיו.. אני רוצה להרים גבוה גבוה לצלם המדהים שלנו, לירון סער WOW photography צלמים אין לי מספיק מילים כדי לתאר את התחושה המדהימה מהעבודה המטורפת של לירון ודדון (שהגיע איתו באותו היום), הם הפכו לחברים הכי טובים שלנו ביום החתונה. כמה טובים אתן שואלות? החלטנו בסופו של דבר להגיע איתם ברכב לחתונה! הזרימה, הרגישות, ההבנה ויכולת ההרגעה שלהם היא פשוט פנומנלית. אין לי ספק שזו הבחירה הטובה ביותר שיכולנו לבחור! קיבלנו אתמול את התמונות והלסת פשוט נשמטה לרצפה! לא להאמין שאלו התמונות שיצאו מהחתונה (מי ידע שאפשר להוציא כאלה תמונות :) ) אני חייבת לספר משהו אישי - 3 ימים לפני החתונה קיבלתי טלפון מלירון, הוא אמר לי "לא שמעתי ממך כלום כבר שבוע, רציתי לשאול מה איתך. הכל בסדר?". זה בדיוק הטלפון שהייתי צריכה, רמת החרדה והחשש שהחתונה לא תצא אל הפועל הייתה גדולה מידי, והשיחה עם לירון פשוט שיחררה אצלי הכל. בניגוד להרבה ספקים אחרים שנתקלתי בהם / שמעתי עליהם, ללירון באמת באמת אכפת. אכפת לו ברמה האישית מכל זוג.

לסיום ומכל הלב בנות, אני ממליצה בענק על מוריה ולירון!!! בזכותם הייתה את החתונה שתמיד חלמתי עליה, ואני מניחה שאתן יודעות כמה קשה לתאר את מה שרוצים בדיוק :)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
הלורנס+
הלורנס
382 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
צילום סטילס