הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אדווה דהן
החתונה של אדווה דהן
סתיו 2020
הפוסט של אדווה, חברת הקבוצה הסודית:
היי אהובות, אחרי כמעט שנה שאני בקבוצה ורגע לפני שאני יוצאת, חשוב לי גם להמליץ לכן בחזרה. אז ככה, אני ובן זוגי התארסנו באוקטובר 19 לפני שהתחיל כל הבלגן, בנוב' סגרנו תאריך ל03/09/2020. כמו כולם עברנו ירידות ועליות רבות, היינו בטוחים שעד החתונה שלנו הכל יעבור ויהיה מאחורינו, ביוני כשפתחו את האולמות היינו מאושרים הרגשנו ש'צדקנו' ושעד ספטמבר הכל יחזור לשגרה, אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד והמצב שוב התחיל להתדרדר , לאורך כל הדרך קיבלנו הרבה אמירות של 'תקבעו עוד תאריך' 'למה אתם לא דוחים' 'תדחו' ועוד בסגנון.. אבל ידענו שאת התאריך של החתונה אנחנו לא מזיזים, משלל סיבות אבל מסיבה מרכזית שחתונה לא דוחים, שלא נדחה את החיים שלנו ונשאר תלויים בקורונה לעוד שנה. כשהתחלנו להבין שלא נוכל להתחתן באולם (למזלנו לא נתנו מקדמה כי לא נהוג בצפון) חיפשנו וילה באזור, למזלנו חבר של המשפחה פתח לנו את ביתו. חשוב לי לציין שלארגן חתונה בוילה ללא מפיק זו משימה לא פשוטה בכלל! הבן זוג שלי וחמי עבדו הרבה מאחורי הקלעים, זה דורש ירידה לפרטים הקטנים והגעה מרובה לווילה (החתונה התקיימה בצפון אך אנו מתגוררים במרכז). ההמלצות שלי על הספקים (ציינתי רק את אלה שאני מרוצה מהם)
שמלות כלה
המעצבת שמלות המהממת שלי, אחרי שהייתי אצל כל המעצבות הגדולות בתל אביב ואפילו הגעתי עד אשדוד, התמזל מזלי ובמקרה הגעתי לאאוריקה שיושבת בחולון וללא ספק הבחירה הכי טובה שעשיתי, סגנון נסיכותי עדין וקלאסי, רמת תפירה גבוהה! מקצועית נעימה סבלנית , אני חושבת שבאתי אליה למדידות הרבה מעבר למקובל, התגמשה איתי במחיר מעבר למצופה! תפרתי אצלה 2 שמלות בתפירה אישית (מי שרוצה מחיר שתכתוב לי בפרטי) אני בטוחה שהיא תצליח ובגדול! ממליצה עליה בחום!
Dj לחתונה
אור גידו | DJ
+
לא התמהמהנו עם הבחירה באור! את אור אני מכירה הרבה שנים עוד מצעירותו כשהיינו בבית ספר, היה לי ברור שאפנה אליו בחתונה שלי ובפגישה היה לי ברור שזה זה! עפנו עליו והמוסיקה הייתה בדיוק כפי שרצינו!
לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+
ממליצה בחום, היינו שם בעבר קנינו חליפה בחתונה של גיסתי והיה לי ברור שאשלח אותו לשם גם לחתונה, חליפות מהממות במחירים טובים!
צילום סטילס
אוסקר פרו צלמים
+
אומרים שספקים טובים עוברים במשפחה וזה לגמרי המקרה הזה! היו אצל אחותי לפני 4 שנים והבחירה הראשונה שלנו, הצילום שלהם טבעי ונקי. הצילומים עם הצוות זרמו והתמונות יצאו מהממות. כיבוד ליום התארגנות פיצה רומא בית שאן במילה אחת 'וואוו' , הפתיעו אותי לטובה, למדתי מטעויות של חברות שהתחתנו וידעתי שאני חייבת לדאוג לאוכל ונישנושים לאורך היום אחרת אתעלף, עלו על המצופה והמחיר היה מצחיק.
איפור
שניר היה פשוט מושלם! הכי סבלני ונעים שיש, הבחירה הכי טובה שלי אחרי החתן כמובן, לאורך כל הדרך היה סבלני, חיזק והרגיע. המחיר לא זול בכלל, לא ויתרתי על 'ליווי לאולם', היה חשוב לי לא להתפשר למרות שהחתונה מצומצמת.
זמנות - השתמשנו באפליקציית DIGINET נוחה וקלה לשימוש, עם אישורי הגעה ואופציה להושבה. לא הדפסנו הזמנות, הכל היה מהרגע להרגע והרגשנו שזה מיותר. מיתוג (צירפתי תמונות) הזמנו אלכוג'ל ממותג שלנו דרך חברת promoteam היו מקסימים ונעימים, לא חייבו אותי במינימום הזמנה לעומת ספקים אחרים שרצו, הזמנתי 70 יח' בדיעבד זה נחטף! וחבל לא הזמנתי יותר. מחזיקי מפתחות דרך עלי אקספרס, אנסה למצוא את הקישור, ממליצה להזמין חודש לפני לפחות ולסיכום, אם הגעתן עד כאן.. הטיפ הכי טוב שקיבלתי לחתונה הוא פשוט להנות, להנות מכל רגע ולא להתעסק בשום דבר אחר, התחתנו ביום הכי חם בשנה ואפילו המזגנים שהבאנו לא עמדנו בפני החום הזה, אבל מה שאני זוכרת זה שנהנתי! הרגשתי נסיכה לאורך כל היום, היו לי מלוות מושלמות וצוות מושלם. ולא הייתי משנה דבר בחתונה שלי. ההקלה של 'להיות אחרי' שווה כל רגע, לא מאחלת לאף אחת להמשיך להיות תלויה בקורונה, פשוט אל, אל תדחו את החיים שלכן בגלל זה, זה בסה"כ כמה שעות. לא אנקוב את מספר המוזמנים שהיו בחתונה אבל השתדלנו כן לשמור על ההנחיות, הגדרנו 2 אזורים , מבוגרים וצעירים, היה בידוק של חום בכניסה וחילקנו מסכות ואלכוג'ל. מאחלת לכולכן המון בהצלחה ,הקבוצה עזרה לי המון בשנה האחרונה! זמינה לשאלות נוספות גם פה וגם בפרטי
גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדווה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדווה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אדווה
צילום: אוסקר פרו צלמים
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Bamoss Square | באמוס סקוור+
Bamoss Square | באמוס סקוור
45 ממליצים
לחתן
אוסקר פרו צלמים+
אוסקר פרו צלמים
124 ממליצים
צילום סטילס
אור גידו | DJ+
אור גידו | DJ
66 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
Dj לחתונה
לחתן
צילום סטילס
איפור