הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רעות ריכט
החתונה של רעות ריכט
סתיו 2019
הפוסט של רעות, חברת הקבוצה הסודית:

גם תורי הגיע (: **פוסט פירגונים** מתחילה מחגיגה המקווה- ויתרתי על מסיבת רווקות מכל מיני סיבות והסכמתי לעצמי להתפרע בחגיגת המקווה. אמא שלי המלכה זרמה איתי, עשינו ערב נשים של הפרשת חלה מה שגרם לכולם להרים גבה כי אני הכי לא קשורה לזה, מתחברת להיבט הרוחני ולא הדתי ולכן בחרתי בשרונית הרבנית. היא הייתה קורעת מצחוק, עשתה אחלה עבודה, לקח לבנות זמן להבין שהיא לא באמת דתיה או איזה רבנית, בסיום ערכנו טקס חינה קטן והיה מהמם. היא דאגה להכל, בצק מוכן מראש ועוד בצק שמכינים, חינה, תלבושות ועשתה אחלה שיעורי בית עלי @שרונית הרבנית

מקום לאירוע
תל-יה | גן אירועים
+

מהשניה שנכנסנו למקום די היה ברור לנו שנסגור שם. לאורך כל הדרך תמיד היו זמינים וקשובים ונענו לכל רצון שלנו. לאחר החתונה האורחים מסרו שמאוד נהנו מהאוכל ודיברו עליו הרבה, גם בקרב החברים של ההורים והאורחים המבוגרים יותר. המלצרים היו מאוד אדיבים ונעימים לאורחים, עשו איתם צחוקים ובכלל קיבלנו בעיקר ביקורות טובות. מנהל האירוע היה סופר מקצועי, עמד על הזמנים ואפילו הקדים לנו את החופה ברבע שעה כי היו המון אורחים והיה קר.

צילום סטילס
קליקה | אלמוג שלו ועידן פוריאן
+

הצלמים האדירים שלנו שלו אלמוג - צלם Idan Porian Photographer - עידן פוריאן צלם שלו אלמוג על הסטילס עידן פוריאן על הוידאו תמונות אליפות! לא מביימים, הכי זורמים, סופר מקצועיים והוציאו מאיתנו את הטוב ביותר גם אם היו לנו בקשות ורצונות הם הקשיבו יעצו ועשו רק מה שרצינו.

איפור

איפור ושיער עשיתי אצל אושר לוסקי אושר לוסקי- עיצוב שיער ואיפור מקצועי אלוף אלוף אלוף! סופר מקצועי! אדיב נעים ופשוט סמכתי עליו. נפגשנו מראש לתאם ציפיות וכיוון של איפור ושיער, הוא עשה לי איפור נסיון וגם הדמה לי את השיער פחות או יותר. הוא איפר גם את המלווה שלי, אמא ואחיותיי, דאג להביא איתו עובדת נוספת שתעשה לו את כל ההכנות וכולנו יצאנו מליון דולר!

Dj לחתונה

הוא השני שנפגשנו איתו, הגעתי אליו דרך חברה ולא התחרטנו. שתי פגישות קצרות וענייניות, הבין את הראש ישר, השמיע את כל הסגנונות שביקשנו. התייעצנו איתו על שני שירי חופה שהתלבטנו והוא הביא את דעתו ועזר לנו לבחור, ערך לנו את השיר חופה בהתאם לצורך והיה מוש!

בקיצור נהננו בטירוף, צחקו עלי שלא שחררתי והייתי כלה בשליטה מלאה...יש דברים שחזקים מאיתנו :) תהנו, תזרמו, תשחררו(כן יש דברים שאי אפשר לשחרר מהם) המלצה אחת, שביאסה אותי תודות לבעלי האהוב, גשו להצטלם עם השולחנות, יש אורחים ומשפחה שאני מתבאסת שאין תמונות איתם לא סוף העולם אבל אם אפשרי למה לא

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
צילום: קליקה | אלמוג שלו ועידן פוריאן
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
תל-יה | גן אירועים+
תל-יה | גן אירועים
73 ממליצים
מקום לאירוע
קליקה | אלמוג שלו ועידן פוריאן+
קליקה | אלמוג שלו ועידן פוריאן
190 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
Dj לחתונה