הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אליאור ועומרי
החתונה של אליאור ועומרי
סתיו 2019
הפוסט של אליאור, חברת הקבוצה הסודית:

לא חשבתי שאכתוב פוסט כזה, אבל באמת שהיום הזה כל כך התעלה על הציפיות שלי והספקים היו מהממים אחד אחד, אז לגמרי מגיע להם פירגון!

מקום לאירוע
טרוסא
+

אני ועומרי התחתנו ב5.11.19 באולם "טרוסא" - אולם מהמם בסגנון אורבני, הגן בחוץ יפיפיה (גם עם קירוי חורף!) , האוכל מעולה קיבלנו כל כך הרבה מחמאות, יכולה להמליץ גם בתור אורחת באולם.

שירות מעולה, טל ושחר עזרו בכל דבר שרצינו, אושרי המנהל אירוע ניהל את הערב בצורה מדהימה ! לא הרגשנו צורך במנהל חיצוני, ממליצים בחום, המקום מושלם!

שמלות כלה

אביטל ספורטה המהממת, המקום הראשון והאחרון שהייתי בו, כל מדידה הייתה חוויה, אביטל מקסימה, פרפקציוניסטית ולמרות כל החששות שלי מתפירה מאפס יצאתי הכי מרוצה בעולם. מי שמחפשת יחס אישי ושמלות מהממות זה לגמרי המקום.

איפור

מקסימה ומוכשרת, עשתה אווירה כיפית והכי חשוב הרגשתי הכי יפה בעולם, האיפור נשאר כל הערב ולא זז!

עיצוב שיער

אלוףףףף פשוט אין מילים , עשה לי אווירה כיפית ושמחה, בעל ידי זהב, מוכשר בטירוף ! עשיתי פזור והחזיק לי במהלך כל היום והערב ! ממליצה בחום!
 

עציצי תבלין - מבת האיכר- משק סטרשנוב

אחרי ששמענו את מחירי העיצוב המוגזמים החלטנו לעצב בעציצים תבלין, העציצים הגיעו במשלוח לאולם, עטופים ביוטה.יצא מהמם, השירות היה מעולה והאורחים עפו על זה.

אטרקציות

הצלם שלנו היה איציק, התמונות יצאו באיכות מהממת וגם המגנטים, ממליצה

לחתן

עומרי חיפש משהו קצת מעניין והם קלעו בול לטעם שלו, כל התיקונים נעשו במקום וגם נתפר ווסט לפי המידות שלו, יצא מרוצה בטירוף.

Dj לחתונה

השם שלו עולה פה לא מעט ובצדק, העיף לנו את הרחבה שנשארה מפוצצת כל הערב, היינו צריכים להתחנן שירד מהעמדה ב2 בלילה ביום שלישי ! הכי ממליצה בעולם !

התארגנות וליל כלולות

החדר היה ענק, התארגנו שם 4 בנות והיה מקום לכולם, היחס היה מעולה, ממליצה !

איפור
נופר קפורי
+

ליווי איפור ושיער + טראש - נופרי המהממת עשתה לי שיער ואיפור מהמם בטראש, ביום החתונה הגיעה לאולם לפני החופה ונשארה עד שרציתי להחליף תסרוקת, מקסימה וכיפית, ממליצה בחום

צילום סטילס

לא עולה פה מספיק וחבל ! הבנאדם אלוף , מקצועי בטירוף, אדיב, נעים ומוכשר, העביר את היום הזה הכי כיף שיש והתמונות לגמרי ידברו בעד עצמן, עשינו איתו גם צילומי זוגיות והיה יום מהמם

מזל טוב לכולן, תהנו מהיום הזה הוא הכי כיף שיש ! ⁦⁩ מוזמנות לשאול בפרטי בשמחה.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טרוסא+
טרוסא
211 ממליצים
מקום לאירוע
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
נופר קפורי+
נופר קפורי
10 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
איפור
עיצוב שיער
אטרקציות
לחתן
Dj לחתונה
התארגנות וליל כלולות
איפור
צילום סטילס