הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שלי והראל
החתונה של שלי והראל
סתיו 2019
הפוסט של שלי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים!! ארוך, אבל מכל הלב

התחתנו ב 01.09.19 בגן האירועים "ביער" בחדרה.
אחרי חמש שנות זוגיות ו 11 חודשי אירוסין.
הזמנו 370 איש, התחייבנו ל 280, הגיעו 278.

מבחינתו, העובדה שתכננו חתונה במשך כמעט שנה הייתה החלטה מעולה! שנינו סטודנטים לרפואה בחו"ל שלא נמצאים הרבה בישראל- ולכן ניצלנו כל ביקור שלנו ,בארץ לתכנן חלק קטן בחתונה, וכמובן שנעזרנו המון במשפחה, לא היינו יכולים להרים את ההפקה הזו בלעדיהם.

ספקים:

מקום לאירוע
ביער גן ארועים
+

אמ;לק - עומר הציל את החתונה שלנו. האולם יפה, מטופח ונקי ברמה גבוהה. הליווי והזמינות של עומר ואהד לאורך החודשים לקראת החתונה היה צמוד, מיידי ואיכותי. הם תמיד היו זמינים ומצאו פתרונות מהירים לבעיות שלנו (עד כדי בייביסטר שתשמור על האחיינים). תמיד מספרים על הזוג הזה ששכח את הכתובה בדרך לאולם, אז הזוג הזה הוא אנחנו, ולולא עומר ששמר על כתובת חירום מניסיונו הרב בתחום לא יכולנו להתחתן בערב חתונתנו כדת וכדין. האולם ענה על כל הציפיות שלנו ומעבר, אנחנו שמחים שבחרנו בו.

Dj לחתונה
תומר ורד - Freemusic djs
+

תומר היה הדיג'יי גם בחתונה של אחותו הגדולה של בעלי לפני 7 שנים, שכבר אז היתה זכורה לכולם כחתונה עם המוזיקה הטובה ביותר. בעלי לא שכח את תומר וישר שיריינו אותו גם לחתונה שלנו. עד היום (חודש וחצי אחרי החתונה) אנחנו עדיין מקבלים תגובות מאנשים על כמה שהמוזיקה היתה מדהימה, התזמון של כל שיר היה מושלם ובחירת השירים המשיכה להרים את הרוקדים לשיאים חדשים של אנרגיות גם כשלא האמנו שיש עוד לאן לעלות.
מהרגע הראשון תומר היה מאוד נגיש אלינו, דאג שנבין כל פרט ושהוא יהיה מסונכרן איתנו לחלוטין, מה שהוביל לבחירת מוזיקה מושלמת לנו ולאורחינו. בנוסף, תומר היה נגיש מאוד לבקשות האורחים, הקדים מאוד להגיע ווידא שהכל מוכן אינספור פעמים מראש, שלח לנו רשימות טיפים לקראת החתונה ועשה כל מה שניתן מעל ומעבר כדי שהאירוע יהיה בשיאו.

הפקת אירועים

הפקת האירוע ועיצוב - במילה אחת מושלם.

מבחינתי יאנה היא גולת הכותרת של האירוע. ללא ספק, היא זו שגרמה לחתונה שלנו להיות קסומה ומרשימה. היא הצליחה להעביר את החזון שלי (שהיה מאוד מבולבל עם הרבה רעיונות והרבה צבעים) לכדי הפקה מטורפת.
יאנה מוכשרת כל כך, האהבה שלה לתחום העיצוב באה לידי ביטוי בכל פרט ופרט.
יאנה הייתה קשובה וזמינה לכל בקשה שאלה והתייעצות.
האולם היה יפייפה, לא היה בו חלק אחד שנותר מיותם ולא היה פרחוני ומקושט.
החופה ושביל החופה היו מושלמים- בדיוק כמו שרצינו ואפילו יותר.
הפרחים שאיתם עוצב האולם היו כל כך טריים, שאפילו החום הכבד שהיה באותו היום (29-30 מעלות) לא השפיע עליהם.

ניהול והפקת האירוע-  כשחשבנו על לקיחת מנהל אירוע מטעמנו, הבחירה ביאנה הייתה הטבעית ביותר. קודם כל- ידעתי שיאנה דקדקנית ולא מפספסת אף פרט ולכן היה לי ברור שאני יכולה לסמוך עליה בעיינים עצומות שהאינטרסים והשמחה שלנו הם הדבר החשוב לה ביותר.

לפני האירוע:
יאנה דאגה לוודא ולשאול מה החזון שלנו לאירוע, לתכנן כל צעד בו, לחשוב על רעיונות נוספים, לענות על כל השאלות שהיו לנו ולכל המשפחה. כל זאת כדי שנוכל להגיע לאירוע החתונה עצמו שלווים ורגועים בידיעה שהיא דואגת להכל.
במהלך האירוע:
יאנה היתה סופר חדה על כל פרט ופרט, דאגה לכל התקשורת מול הספקים בלי שצטרך לדאוג לכלום, דאגה שכל האורחים מרוצים, שחדר חתן כלה מאורגן ואנחנו מרוצים.
היא דאגה לכך שנאכל, שנשתה שאנחנו מרגישים בטוב, ושהכל מתקתק. והכל תקתק כמו שעון.

יאנה – התחברנו כל כך בזכות האירוע הזה ואנחנו שמחים כל כך שבחרנו בך ושזכינו למנהלת אירוע, מעצבת וחברה טובה שכמוך. תודה ענקיית על הכל.

עמדת שזירה-  לא היה אורח בחתונה שלא התקשט בפרחים. עמדת השזירה הייתה מוצפת במגוון אינסופי של פרחים בכל צבעי הקשת והפריטים שהוצעו לאורחים הצילחו לקלוע לטעם של כולם. ממליצים בחום לכל מי שבוחר בשירותיה של יאנה (קרספדיה דיזיין) לקחת גם את עמדת השזירה כחלק מהחבילה משום שהיתה להיט ענק.

צילום סטילס

את איכות העבודה של נועה אני מכירה מאירועים קודמים של המשפחה בהם היא צילמה.
הבחירה בנעה לצילום החתונה שלנו הייתה מאוד טבעית, והאנרגיות שלה הן לא מהעולם הזה.
מהרגע שנעה הגיעה לחדר ההתארגנות שלי במלון- החיוך השמחה והאנרגיות שלה לא ירדו עד השעה 01:00 בלילה שבה נגמרה המסיבה. לכל אורך האירוע, נועה ידעה לשים אותנו במקום הראשון שלה, אבל גם לדאוג תמיד לשלב סביבנו את החברים והאורחים, בין אם בתמונות או בשמחה. היכולת של נועה לתפוס דרך עדשת המצלמה את הרגעים המרגשים והמיוחדים ביותר היא יוצאת מגדר הרגיל.
הטיפ שלי - תבחרו בנועה. כל הכיף עוקב אחריה.

איפור

קרן המוכשרת איפרה ועיצבה לי את השיער קודם לכן, בשני אירועים שונים.
הודות לכך גם הכרתי את החומרים איתם היא עובדת, גם ידעתי כבר כמה טובה (ועמידה) העבודה שלה וגם היה לי ברור שאלך איתה לחתונה שלי. האיפור לא זז ב29 מעלות חום וגם לא כשבכיתי מרוב התרגשות (בכי אמיתי! לא כמה דמעות קטנות) כמה דקות לפני החופה. אף שיערה לא זזה ממקומה, עד שהגעתי הביתה אחרי האירוע (חשוב לציין שיש לי המון שיער והוא מאוד כבד). קרן הייתה זמינה לכל שאלה (והיו לי המון). היא הגיעה ביום האירוע ב 7:30 בבוקר עם המון חיוך אהבה ואנרגיות טובות שגרמו לבוקר ההתארגנות להיות מושלם. קרן הייתה אחראית על האיפור והשיער גם של המלוות שלי (שבע במספר) ודאגה לכך שלכל אחת יהיה את הזמן שלה ושכל אחת תרגיש מיוחדת ויפייפיה. היא ליוותה אותי לאולם ודאגה לי לתיקון איפור (שלא היה בו צורך) ולהחלפת תסרוקת אחרי החופה. אם הייתי מתחתנת שוב, הייתי חוזרת שוב לקרן, כי היא באמת מדהימה.

צילום סטילס

אני חייבת לומר שג'ן ואני התחברנו ברמה האישית מהרגע שבו נפגשנו לראשונה. כל כך מקצועית, כל כך נעימה, וכל כך מוכשרת. במיוחד בהתחשב בעובדה שהיינו צריכים לתאם הכל מחו"ל, כבר ידענו מהשיחה הראשונה איתה שעשינו את הבחירה הנכונה. היה לנו המזל להיות החתונה (הרשמית) האחרונה שג'ן מצלמת. (אבל אנחנו ממליצים בענק לכל מי שמחפש צלמת וידאו לעסק, לסרט תדמית, להדרכה, לקליפ, להרצאה או לכל דבר שהוא – ג'ן היא הכתובת).

צילום סטילס

צילום פולרויד- למען האמת, הגענו למריה מהמלצה של נעה מגר (צלמת הסטילס) שמכירה אותה ועובדת איתה זמן רב. מהרגע שדרכה באולם ועד סוף האירוע היא דאגה לצלם כל רגע מרגש, לתת לאורחים מזכרות מיוחדות (ובלתי נשכחות) ולדאוג לצחוק איתנו ולשמח אותנו לאורך כל הדרך. האנרגיות הטובות שהיא הביאה איתה הרימו את השמחה באירוע עוד ועוד. לא רק זאת, אלא שדאגה בכל שלב להיות הכי הוגנת איתנו ולהתחשב בבקשות שלנו לאורך כל הדרך, שלא לדבר על ערכת התמונות המקסימה שקיבלנו בסוף האירוע.

קייטרינג ושירותי בר

קייטרינג מעולה. ראשית, האוכל- שכלל מנות ראשונות מיוחדות, עיקריות מצויינות ועמדות קינוחים שהאורחים לא הפסיקו להחמיא עליהן גם בימים לאחר האירוע. השירות - מעולה. זמינים לכל בקשה, יודעים את העבודה, ונותנים תחושת נוחות רבה לאורך כל האירוע. ניר ולירון ליוו אותנו לאורך הדרך והיו מקצועיים מאוד ונענו לכל בקשה קטנה שלנו (ואף בשעות הקטנות של הלילה). שאפו. היה מדהים

הזמנות לחתונה ומיתוג

תוספת קטנה ומדליקה- הזמנו לאירוע 350 קישוטים לכוסות יין בצורת זוג חתולים בצבע זהב. הקישוטים יצאו מושלם, עם חיתוך נקי ובצבע אחיד ובוהק. הקישוטים התאימו בול לאולם ולעיצוב ואורחים רבים החמיאו לנו עליהם ואף לקחו אותם הביתה. מומלץ!

שמלות והינומה  – Atelier Emé היו לי שתי שמלות באירוע. אחת לקבלת פנים וחופה, והשניה לריקודים. שתי השמלות הן מבית ATELIER EME האיטלקי (נקנו בעיר שבה אנחנו מתגוררים באיטליה).

תכשיט לשיער-  Keren Shwartz- Rimon

חליפת חתן- MASSIMO DUTTI

 

טיפים מכל הלב למי שקראה עד פה-
* ערכו רשימה של תמונות שחשוב לכם שיהיו ויצולמו והפקידו אותם ביידי חבר קרוב\אח\אחות (שאתם סומכים עליו) שיוודא שהתמונות האלו מצולמת וששום דבר לא מתפספס (חבל על עוגמת הנפש במידה ומתפספסות תמונות).
* דאגו לאכול ארוחה טובה ומזינה לפני האירוע גם אם אתם לא ממש רעבים- זה יום ארוך ומאוד מרגש, אתם זקוקים לאנרגיה, חבל שבגלל שאתם רעבים לא יהי לכם כוח לקרוע את הרחבה :)

אשמח לענות על כל שאלה :) מזל טוב!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
תומר ורד - Freemusic djs+
תומר ורד - Freemusic djs
586 ממליצים
Dj לחתונה
ביער גן ארועים+
ביער גן ארועים
511 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
הפקת אירועים
צילום סטילס
איפור
צילום סטילס
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
הזמנות לחתונה ומיתוג