הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שחר ושי
החתונה של שחר ושי
אביב 2018
הפוסט של שחר, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים (באמת שניסיתי לקצר, לא עבד כל כך)... אף פעם לא חשבתי שאכתוב פוסט קרדיטים. אבל נעזרתי בקבוצה הזו המוווןןן ואני מקווה שזה יעזור בחזרה. התחתנו ב-23.5.2018 בבקתה ביער בבית אורן , חתונה של 260 אורחים, אחרי שנה של אירוסין. בניגוד לדעה הרווחת (שראיתי פה) לי דווקא היה כיף לעשות את הדברים באיזי, במשך שנה, ולא הרגשתי שהארגונים נמאסו לפני החתונה.

מקום לאירוע
בקתה ביער
+

בקתה ביער, בית אורן- מקום מהמם ביופיו שענה על הדרישה שלנו למקום שהוא גם גן וגם ממוזג (רחבת הריקודים נמצאת בפנים). מיקי, אילנה וגל (מנהל האירוע) המדהימים נתנו את השירות הכי טוב, איכותי, נגיש וזמין שאפשר לתת עד הרגע האחרון. כולם אמרו שהאוכל היה טעים בטירוף!!

צילום סטילס

איתמר דובק, יובי ואופיר המדהימים- מעבר לתמונות המדהימווותתת, למקצועיות בכל פרט ופרט, לתשומת הלב לפרטים הקטנים, ולצילומים עד לרגע האחרון של האירוע בלי דקה של מנוחה, הם עשו לנו את היום מבחינת האווירה. הצחוקים, הקלילות והתחושה שהכל יהיה בסדר בהחלט הפכו את היום הזה לכיפי ומאושר במיוחד. אין עליהם...

שמלות כלה
נטלה שמלות כלה - Natella
+

את השמלה שלי תפרתי מאפס אצל נטלה. נטלה היא ללא ספק הספקית מספר אחת. בזכותה אפילו קצת מבאס ששמלת כלה זה משהו (שבדרך כלל) תופרים רק פעם בחיים. נטלה מקצועית בטירוף, אכפתית, קשובה לכל בקשה, גורמת לך להרגיש בנוח ועושה הכל כדי שהשמלה תיארה בדיוק כמו שדמיינת. מעבר לשמלה היפה, זכיתי לתהליך מדהים איתה. ממליצה בלי להתלבט בכלל.

Dj לחתונה
פפריקה מוסיקה
+

עובד יוסף המדהים מפפריקה!! ידענו שנסגור עם עובד עוד לפני הצעת הנישואין הרחבה הייתה מפוצצת לאורך כל האירוע, עובד קלע בול למה שהאורחים (ואנחנו) אהבנו, האורחים לא נחו לרגע והוא ללא ספק הרים לנו את האירוע במסיבה מטורפת שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה (אפילו שהתחתנו באמצע שבוע). ממליצים בחום!

איפור

איפור ושיער- רויטל גלוסקא כהן (המהממת!). רק ביום עצמו הבנתי כמה משמעות יש למאפרת, שמלווה אותך לאורך כל כך הרבה שעות ביום המרגש הזה, ולא הייתה מאושרת ממני שבחרתי ברויטל. מלבד האיפור המקצועי והמהמם רויטל גרמה לי להרגיש מושלמת, הרגיעה אותי, עשתה בדיוק מה שביקשתי והייתה קשובה אלי עד הרגע האחרון. היא גם איפרה את אמא שלי ואחותי שהיו הכי מרוצות בעולם.

אטרקציות

אילן המדהים מביג סמייל מגנטים. אל אילן הגעתי דרך חברה שהתחתנה לפני 4 שנים והמגנטים נשארו כאילו צולמו אתמול. המגנטים באירוע יצאו אש!! וגם האורחים היו ממש מרוצים (לא פחות חשוב). מוזמנות לפנות בפרטי (יש ספקים שלא ציינתי כדי לא לחפור יותר מדי)..

תיהנו מכל רגע... זה ללא ספק היום הכי כיף בחיים!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
בקתה ביער+
בקתה ביער
114 ממליצים
מקום לאירוע
נטלה שמלות כלה - Natella+
נטלה שמלות כלה - Natella
53 ממליצים
שמלות כלה
פפריקה מוסיקה+
פפריקה מוסיקה
235 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
Dj לחתונה
איפור
אטרקציות